Ga naar inhoud

Aanbiedingen bij Aldi, Lidl etc (auto-gerelateerd)


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ook mails kunnen me ontgaan hoor (in de inhoud van een folder bijv :P)

Ik kreeg wel een melding op mijn iPhone en iPad maar heb nog niet de tijd genomen ze door te nemen. Folders.nl of hoe die app heet vind ik tot op heden wel de beste (ook het grootste assortiment).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ja heren de tijd van de bandenwissels komt er weer aan en bij de ALDI weten ze dat ook

En vandaar dat men weer een mooie aanbieding heeft op zaterdag 17 Maart aanstaande !

post-27-0-85667700-1331467877_thumb.jpg

en voor € 18,99 weer de momentsleutel met verlengstuk en 3 stuks doppen.

post-27-0-35000600-1331467880_thumb.jpg

En mocht er nou toch nog meer reparatie werk aan de wagen zijn dan hebben ze tevens een mooie steek ring sleutelset voor € 39,99

post-27-0-21423000-1331467881_thumb.jpg

En krijg je met bovenstaande die bout of moer nog niet los dan hebben ze de WD 40 kruipolie ook nog in de aanbieding voor € 2,49

post-27-0-07875700-1331467879_thumb.jpg

En ja als je dan een uurtje aan het sleutelen geweest bent dan moeten de handjes ook weer schoon worden en ook hier heeft de Aldi dan weer aangedacht

Voor € 1,89 hebben ze een soort garagezeep om de handen tot onder de nagels schoon te krijgen.

Dus sla je slag op 17 maart 2012 indien je alles of één van de dingen nodig hebt !

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bedoelde ik ja. Is prima spul.

Wat trouwens niet zo prima was, is die hakselaar die ik vorig jaar kocht bij de Lidl. Het aandrukblok voor de messenwals is al gebroken.

Zie bijgevoegde foto's.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Lidl met de vraag voor een nieuw aandrukblok. Zo te zien is het materiaal zo dun, dat de stelschroef er gewoon dwars doorheen draait.

Ben benieuwd hoe goed en coulant die klantenservice is...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.lidl.nl/c...&ERR=IDNOTFOUND

Allerlei dingen om het wintervuil op en in de auto te verwijderen of op te kuisen

En zodoende weer de Lente ingaand met een propere wagen !

Ze moeten er eens mannetjes (eigenlijk liever vrouwtjes) bij doen die het voor weinig bij me komen doen. :wendy_sp:

auto en motor poetsen dan hè.

Prachtig al die spullen, maar na een halve velg ben ik het eigenlijk altijd al weer zat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ruilen dat ding !

Ik kreeg net antwoord van Lidl, ik moest maar rechtstreeks contact opnemen met de importeur van dat ding.

Op zich juridisch onjuist, want ik heb geen koopovereenkomst met die importeur, maar met Lidl.

Afijn, ik ga een poging wagen of ze me willen helpen. En als ze moeilijk gaan doen, kan ik ook moeilijk doen... 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg net antwoord van Lidl, ik moest maar rechtstreeks contact opnemen met de importeur van dat ding.

Op zich juridisch onjuist, want ik heb geen koopovereenkomst met die importeur, maar met Lidl.

Lidl zit goed fout! Zij verkopen dus zijn contactpersoon van de koper! Lidl doet toch altijd: Niet goed, geld terug!???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, maar dat had ik ook al verwacht hoor Ed.

Het gebeurt overal. Iemand koopt een PC, broodrooster, krultang of whatever bij een of 't andere zaak. Er gaat iets kapot en ze verwijzen je meteen door naar de fabrikant of de verweggistan importeur. Op zich onjuist, maar wel de praktijk van alledag.

En, ja ik weet 't, er is een verschil tussen gelijk hebben (juridisch) en gelijk krijgen... Wat dat betreft bedienen al die verkooptoko's zich van dezelfde klanten-minachtende truuks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gister was ik even de Aldi in voor één en ander en zag nog wat dozen met steek / ringsleutels liggen

En tsja Ed en gereedschap.......... sta je ermee in de hand van zal ik het wel of niet doen ??

wel / niet / wel / niet ach kan mij het schelen voor huis en tuin gebruik is het goed zat

Dus uiteindelijk meegenomen, en moet zeggen het is geen topkwaliteit uiteraard maar het ziet er lang niet gek uit

En heb het vandaag ook nog even gebruikt en door de knikarm in het rateldeel zijn ze verdomd handig mag ik wel zeggen

het gaat dus om de volgende doos :

post-27-0-69922200-1333907497_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronald je bent wel echt een luiwammes vandaag

Gebruik je scrolwiel maar op je muis !

Kom je hem vanzelf nog een keer tegen met de prijs erbij

En Kees Torx is pas van de laatste jaren, maar ook ik begin het nu steeds vaker tegen te komen

Zelfs de spaanplaatschroeven worden al in torxuitvoering gemaakt

En ach even de Aldi of Lidl in de gaten houden en vandaag of morgen hebben ze wat in de aanbieding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scrollwiel!? Ik heb een appel hoor... 40 euro!? Nee, dat vind ik wat te veel van het goede als extraatje :P Steek ik liever in andere onzinnige auto onderdelen :D

Ik heb al zoveel gescrolled vandaag (met al die downloads opnieuw erin hangen...) heb bijna een scroll-arm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe