Ga naar inhoud

Aanbiedingen bij Aldi, Lidl etc (auto-gerelateerd)


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk, je kan daar weinig uit opmaken....

Ik maak eruit op dat maatje M wel geschikt zou zijn voor een type als de 306Cabrio.

Een maat L voor een Superb en een maat S voor een Citigo! Toch?

Het is allemaal stretchmateriaal dus een paar cm meer of minder is onbelangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal stretchmateriaal dus een paar cm meer of minder is onbelangrijk!

Dan scheurt het op den duur wel sneller. Dat is dan ook geen optie.

En mijn ervaring met die hoezen is dat ze niet gemaakt zijn voor een combi. Dan kun wel een grotere nemen maar heb je weer stof over. Als Jan de Wind er dan onder komt kun je hoes een paar straten verder gaan ophalen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheurt inderdaad snel, ik heb ook wel eens een hoes geprobeerd....na een paar keer is het afgelopen.

Dus koop ik zo'n hoes niet meer! Als je je auto binnenzet met een hoes erom zal de hoes veel langer meegaan waarschijnlijk maar mijn privé auto staat ook altijd buiten en daar ging de hoes erg snel kapot! Dus gewoon 5 minuten eerder je bed uit uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheurt inderdaad snel, ik heb ook wel eens een hoes geprobeerd....na een paar keer is het afgelopen.

Ik dacht dat je een hoesje maar 1x kon gebruiken? :huh::P

Als je je auto binnenzet met een hoes erom zal de hoes veel langer meegaan waarschijnlijk

Waarom zou je de auto met een hoes afdekken als de auto binnen staat? Dat lijkt mij juist averechts, qua voorkomen van roest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van stof ;)

Zal je bij je gewone auto niet zo snel doen, maar bij een klassieker, sportwagen, auto-voor-erbij of een waardevolle auto wel. Wel zorgen dat'ie goed droog is, inderdaad.

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je de auto met een hoes afdekken als de auto binnen staat? Dat lijkt mij juist averechts, qua voorkomen van roest?

Mijn oom had een Traction Avant en die stond in de garage onder een hoes, tegen stof, verf spetters en andere troep die daar rondvloog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter voorkoming van stof ;)

Zal je bij je gewone auto niet zo snel doen, maar bij een klassieker, sportwagen, auto-voor-erbij of een waardevolle auto wel. Wel zorgen dat'ie goed droog is, inderdaad.

Maar die hoezen zijn in algemeen van katoen en niet van nylon materiaal

Dat laatste zorgt ervoor dat het altijd kan gaan zweten eronder met als gevolg evengoed nog roest vorming

En ik weet dit erg goed nog van mijn motorfiets tijd !

@Menno: Groter dan XXXXXL heb ik ze nog niet gevonden :huh:

Moest je er zelf weer eens inpassen van top tot teen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gisteren even wezen kijken naar zo'n hoes. De maten staan in cm op de verpakking, maar het is heel licht en dun nylon. Ik vond het niets. Wel heb ik zo'n dakdrager meegenomen, maar die bleek net 2 à 3 cm te kort voor een Yeti. Er staan in kleine lettertjes ook diverse merken en types op de beschrijving. De Yeti staat daar niet bij, maar de VW Tiguan wel, dus gokte ik het er op. Maar nee, net niet..... Dat is wel jammer, want de klemmen sluiten bij aandraaien heel mooi aan op de railing. Als of het er voor is gemaakt. Vanochtend maar geretourneerd, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben uiteindelijk langs gegaan in Amsterdam Bijlmer... Lopend dan wel te verstaan :P

De hoezen lagen er, leek wel paraplu stof. Niks voor mij.

De bankschroef lag er ook, dus 2 meegenomen. Evenals de velgenboom. Maar een tip, 2 bankschroeven in een tasje van de Lidl is niet alles. Ik moest terug lopen naar de Arena waar de auto stond en ik heb redelijk vaak moeten stoppen om van hand te wisselen dan wel te controleren of het hengsel het niet begaf. Uiteindelijk hing de tas een cm of 10 lager namelijk. Ik was blij toen het in de auto lag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk hing de tas een cm of 10 lager namelijk. Ik was blij toen het in de auto lag!

Er vanuitgaande dat de kwaliteit van de Lidl tassen van duitse grundlichheid zijn neem ik aan dat je door het gewicht nu 10cm gekrompen bent ?

mmmmm, moet ik de volgende keer tijdens een M&G nog lager naar de grond kijken, worden rugklachten als ik niet oppas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gisteren rubber mattenset bij Lidl gekocht. Ziet er degelijk uit. Laat de sneeuw maar komen: m'n bodem kan het hebben ;-)

Overigens zijn er ook flexibele ruitenwissers, zoals die al standaard op m'n Yeti zitten, waar ik erg tevreden over ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook naar die ruitenwisser gekeken. Het autootje van mijn vrouw was toe aan nieuwe wisserbladen. Maar de sets hadden ruitenwisserbladen van het zelfde formaat. Dat is lastig als je drie verschillende lengtes op de auto hebt. Dus ben ik naar de buren van de Lidl gegaan, de Timco, daar kocht ik 3 flexibele ruitenwissers van verschillende afmetingen in een aanbieding voor de helft van de prijs. voor € 10.45 merk Dunlop. Daar kun je toch geen bult aan vallen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker een goede koop. Ik heb twee sets gekocht met twee lengten wissers voor de Yeti en een Suzuki Swift. Ik was vroeg en had nog keuze, natuurlijk.

Hoe dan ook, je bent altijd voordeliger uit als je ze zelf koopt. Bij de dealer zit je zo tegen de 40 euro's en soms meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelle het ziet er leuk uit alleen t gaat niet werken .

Haal maar eens 1 wiel van je Superb af en til hem eens op doe dat gewicht maal 4 en denk je dan in of die ullige wieltjes dat aankunnen op een tegelpad rijdend !?

Wel ga er maar van uit dat je met geluk er 4 keer mee rijd dan en dan ist over

Een wiel is rond dus op de wagen of er los van je kunt hem rollen naar de vaste velgenboom.

Die zijn zeker de helft goedkoper en gaan stukken langer mee hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe