Ga naar inhoud

En daar is 'ie dan: mijn Yeti Tour


geej
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

De eerste 400 km zitten erop, wat een heerlijke auto.

Na 40 jaar motor gereden te hebben voor het eerst een echte auto. Warm en droog.

In mijn AOW jaar heel wat auto's bekeken uiteindelijk bleef Skoda Yeti over.

Mooie auto zeg. Ik vind vooral die rechte achterkant super mooi. Dat de stoelen er helemaal uit kunnen

heel effectief. En zo soepel rijden.

Ik heb hier alles gelezen over het inrijden. Opvallend is wel dat het advies is (vanzelfsprekend bij warme olie) :

niet te snel op trekken.

Hoe anders was ik gewend. Nieuw motor materiaal: snel optrekken maar *nooit over de 80% toeren. Ik moet zeggen

de motor van mijn Yeti is wel al heel soepel zou het daar aan liggen. Als iemand er iets over weet hoor ik het graag.

Verder alles zeer computer. De handleiding is een noodzaak, maar ik heb (uiteindelijk) alles ingesteld zoals ik het wil.

Ook het forum doorgelezen omtrent vcds en de phone optie in Amundsen+. Maar dat is nog niemand gelukt. De dealer

Ab Mulder raadde een Cartronics aan. Hier wordt steeds gesproken over de Mobridge.

Wat is precies het verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

De Yeti is inderdaad een hele fijne auto en bij die 400 kilometers komen beslist nog vele fijne kilometers bij ;).

Wat je Amundsen+ betreft zijn er verschillende uitvoeringen in omloop (bij VW heet die 315). Iedere versie heeft verschillende modules aan boord voor DAB of de telefoon (bluetooth). Standaard wordt die echter "kaal" afgeleverd en is er achteraf met VCDS en zo niet "bij te schakelen" als de hardwarebasis niet aanwezig is. In de praktijk zal het activeren dan niet kunnen en kom je inderdaad bij een externe optie uit. Spijtig is natuurlijk dat er wel zo'n leuk knopje op de radio zit, maar dat is dan een fopknop.

Aan je dealer te zien zit je ergens in Apeldoorn eo? Misschien zie hem dan nog eens en jij die van mij ;) Ik zal in ieder geval extra voorzichtig op de dienstfiets zijn zodat ik niet onder je wielen komen en je auto beschadig ;)...

aangepast door EdK
klinkers toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe