Ga naar inhoud

Het verbruik en de brandstofprijs...


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

In 7 gevallen is de BC pessimistischer (10,1%). Dus in 82.7% van de tankbeurten geeft hij te gunstig aan. 


Nou ja, is toch 0,1 of 0,2 liter. In de meeste gevallen is die afwijking trouwens groter. Om precies te zijn, in 38 (twee derde) van de gevallen waarbij hij te gunstig aangeeft, scheelt het meer dan 0,2 l 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hou het met de yeti al ruim 4 jaar bij.

En blijf op een verbruik staan van 1 op 13,7 bij sprit

Maar als ik me BC kijk dan is daar af en toe ok geen touw aan vast te knopen

 

Maar bij sprit zie ik ook de ene maal een hoger verrbuik en de keer er op een lager verbruik

En me rijstijl is daar zeker niet de oorzaak van.

Dus blijft voor mij over de temperatuur en wind factor over voor de verschillen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 7 gevallen is de BC pessimistischer (10,1%). Dus in 82.7% van de tankbeurten geeft hij te gunstig aan. 

Nou ja, is toch 0,1 of 0,2 liter. In de meeste gevallen is die afwijking trouwens groter. Om precies te zijn, in 38 (twee derde) van de gevallen waarbij hij te gunstig aangeeft, scheelt het meer dan 0,2 l 

 

hm, dat is dan wel vrij waardeloos inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe