Ga naar inhoud

RNS 510 Bluetooth module


jacob
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

In mijn auto zit een RNS 510, helaas zonder de bluetooth module. Nu kost deze 450 euro incl. inbouwen, ik vind dit wel veel geld. Nu is mijn vraag waar kan ik deze module zonder inbouw vinden?

Mvg,

Jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is het loshalen van de radio, het loshalen van de quadlock stekker, plaatsen van de microphone in de hemel, stekkers in elkaar drukken en vergrendelen, module wegwerken, radio terugplaatsen, via VCDS de module aanmelden en KLAAR. Het is wel wat werk, maar zeker goed zelf te doen. Aanmelden wil ik wel voor je doen.

aangepast door MacManiac78
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik ben vanmorgen naar http://www.uwautoonderdeel.nl geweest om de oude ht2 bluetooth modele te vervangen voor de ht4. 160,- incl btw. Zou je zelf kunnen vervangen. Persoon heeft het bij mij gratis vervangen. 5min werk. Werkt perfect met I-phone 4. Moet nu alleen de software update bij de dealer. Dan krijg je ook adres boek op scherm bij radio .

mvg patrick

aangepast door ruijtersfotografie
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week is mijn auto naar de dealer geweest. Nu komt mijn auto uit 2004 en zit er een RNS510 in. Maar nu zegt de dealer dat er geen premiumbluetooth in kan omdat mijn auto, ja niet de radio, iets mist. Het zou gaan om het aansluiten van de carkit. Hier moet ik nog even naar kijken, maar ze konden mij niet vertellen wat er miste.

Ook konden ze bij de garage niet mijn radio updaten, hier had ik al naar gevraagd omdat ik wist dat er dan andere functionaliteiten beschikbaar kwamen (zoals Nederlandse commando's opgeven). Misschien heeft iemand hier een idee hoe ik het kan aanpakken? Ik merk dat ik de laatste tijd echt (te) veel bel in de auto en het eigenlijk niet meer verantwoord is. :vrezen:

aangepast door jacob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn auto (welliswaar in 2011) is geleverd zonder carkit en daar is achteraf een premium carkit ingebouwd (bij Skoda Center Utrecht). Bij mij zit de bleutooth module niet op de originele plaats (onder de bijrijdersstoel). Volgens mij moet het een kwestie van de juiste bekabeling zijn en moet het dan gewoon kunnen werken.

Begrijp ik het goed dat je de Columbus wel met spraakcommando's kunt bedienen? Dan zit er namelijk in ieder geval al een microfoon in.

Zag op MP onderstaande advertentie:

http://link.marktplaats.nl/664249533

Wellicht daar eens een belletje naartoe doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe