Ga naar inhoud

Terschelling: het buitenlandse eiland gevoel in nederland


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Mooie video! Het waddengebied is een uniek natuurgebied, wel erg mooi! Alle eilanden hebben hun bijzonderheden en zijn mooi op hun manier. Toch maar weer eens een rondje eilanden maken en veugelties kieken! Dar wordt dus wel ergens in mei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 11 maanden later...
Autobezitters Waddeneilanden gewaarschuwd
m1myc4xb3p50_600.jpg
4 december 2013  |  14:01  |  Tekst: ANP   l De politie op de Waddeneilanden Ameland en Terschelling heeft autobezitters woensdag opgeroepen om in verband met de 'Sinterklaasstorm' van donderdag nu al hun auto's weg te halen bij de pieren en de lager gelegen parkeerplaatsen. Door de verwachte combinatie van storm en springtij wordt het zeewater opgestuwd en kunnen de parkeerplekken onder water komen te staan.

 

 

De waarschuwing geldt tot in de nacht van vrijdag op zaterdag.

De storm is vrijdagavond al in kracht afgenomen, maar het is dan nog wel springtij, aldus de politie.

De politie op Terschelling adviseert om auto's niet op het Havenplein of langs de Willem Barentszkade te parkeren in verband met de verwachte hoge waterstanden.

De politie op Ameland liet woensdag al via Twitter weten: "Auto's vandaag nog verplaatsen naar hoger gelegen parkeerplaats.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

 

Vond het wel weer eens nodig Frank om wat stof van dit topic af te halen...
Mij benieuwd of er al lezers hier die er nog nooit waren geweest er nu wel zijn geweest...

Verleden jaar er 2x geweest voor het werk, dit jaar helaas nog niet maar het jaar is nog lang....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig weekend was ik nog op Texel voor 2 nachtjes. Nu al voor de 3e x achtereenvolgend in de april/mei vakantie. Waarom Texel? Je bent er sneller en de boottocht is veel goedkoper. Zeker als je de auto mee wilt nemen. Maar Texel is ook veel drukker en er zijn erg veel toeristen. Duitsers! Nou is mijn Duits redelijk goed en ik lul met alle winden wel mee als het moet maaaaaar heb je hier geen zin in dan heb je een probleem. En Terschelling is gewoon veel exclusiever en dat zal het wel blijven ook. 

Wel een leuk promo filmpje Ed. Ik zie mijn fietsverhuurder ook weer eens nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja Texel..... kom er wel ook wel eens voor de werkgever en telkens als ik er ben vraag ik daar die klanten wanneer ze die tunnel of dijk nu eens naar vaste wal gaan leggen

Want tsja dat pontje naar Texel zorgt alleen maar voor oponthoud...
Derhalve is het mijn eiland niet , dat is zeker Terschelling op 1e plaats en nu ik op Vlieland geweest ben komt die op de 2e plaats
Hierdoor komt Ameland wel op de derde plek terecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Texel is het enige Waddeneiland waar ik ooit voet aan wal heb gezet. Destijds auto in Den Helder laten staan en op het eiland fietsen gehuurd voor vervoer over het eiland, en zo toch het halve eiland gehad (incl. uitgebreid bezoek aan de grootste brouwerij van het eiland). Voordeel is dat je dan ook niet hoeft te wachten tot er ruimte is op de pont voor je auto, overigens ligt er anders ook sinds vanmorgen nog extra pont bij het eiland.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur ago , MarcoO2 said:

Die moeten eerst nog uit quarantaine komen :D

Nee Marco, wel blijven opletten
De Panda's moeten nog uit quarantaine komen en de pandaatjes moeten nog gemaakt worden.....8-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, MarcoO2 said:

Scherp Ed, je hebt gelijk. En dat wordt nog een hele opgave, met vrouwtjes die er maar drie dagen per jaar klaar voor zijn...

Ach kwestie van die juiste drie dagen vrij nemen.......en dan 72 uur als een beest te keer gaan.....
Uhhhhh , we hebben t over panda's.......:(

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe