Ga naar inhoud

Offtopic


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja voorzichtigheid is nog altijd geboden natuurlijk.  Maar dank. Het wordt gewoon opa net als nu al voor de 3 "kleinhonden". Overigens is dit exemplaar van zoon en schoondochter. 

De dames hebben even een time out genomen. Die "schoondochter" (Mik) doet trouwens mee in het programma Hij is een Zij. In het derde deel dat de 14e wordt uitgezonden. "Zij" is een vreemde eend in de bijt, want is a-gender. Dwz voelt zich man noch vrouw.

aangepast door Rosinfield
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎25‎-‎1‎-‎2017 at 21:17, Rosinfield said:

Je hebt er zin in; leuk vooruitzicht! Leukste wat ik heb meegemaakt laatste tijd is het bekijken van de film van de 3 d echo van onze a.s. kleindochter. Ongelofelijk zeg, wat je daar allemaal op kan zien  

Goed dat te horen! Gefeliciteerd!!!!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur ago , Rosinfield said:

Ja voorzichtigheid is nog altijd geboden natuurlijk.  Maar dank. Het wordt gewoon opa net als nu al voor de 3 "kleinhonden". Overigens is dit exemplaar van zoon en schoondochter. 

De dames hebben even een time out genomen. Die "schoondochter" (Mik) doet trouwens mee in het programma Hij is een Zij. In het derde deel dat de 14e wordt uitgezonden. "Zij" is een vreemde eend in de bijt, want is a-gender. Dwz voelt zich man noch vrouw.

Sorry voor mij is er echt geen knoop aan te knopen.

Ben nog steeds een overijsselse. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎25‎-‎1‎-‎2017 at 21:11, Wasmachineman said:

Nog wat meegemaakt?

Ik ben de week thuis om voor te bereiden op mijn examen. Komende week ben ik weer in Lyon en daar heb ik dinsdag mijn examen van wat ik allemaal geleerd heb laatste 4 maanden: www.primussoftwash.com 

Dit ga ik vanaf februari door heel Europa presenteren bij dealers van ons bedrijf en bij klanten van onze dealers.

Dus nog een paar dagen aftellen en dan knallen!

 

Succes met je examen, WMM! En natuurlijk ook met het presenteren.

On ‎12‎-‎1‎-‎2017 at 17:00, Rosinfield said:

Ed: die pk's van mij zijn peanuts natuurlijk. En mocht mijn toekomstwens van een Polo gti oid ooit in vervulling gaan, dan ga ik die echt niet ook nog eens laten chippen. En al helemaal niet zal het me verleiden tot voor anderen storend rijgedrag. De leeftijd speelt ook mee natuurlijk

Ik ben meer een efficient haantje. Ik heb gewoon heel weinig pk nodig om toch heel storend rijgedrag te kunnen vertonen ;) (om maar eens een extra ouwehoer-boost te geven aan dit plotseling geëxplodeerde topic ^_^ )

Dat altijd maar rijden in de spits van je werk naar huis is echt funest voor m'n rijstijl. Wat dat betreft zijn er denk ik twee mogelijkheden om rijstijl te verbeteren: iedereen met vervroegd pensioen sturen, of gewoon weer gaan investeren in handhaving in het verkeer. Mijn ervaring is dat het de laatste tijd echt een wild-west situatie is op de weg.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon met 80 op die rechterbaan blijven , ben je het snelst thuis en weet je bijna zeker dat je niet in een kopstaart botsing komt met die nadere achtelijke op de weg
Die rijden allemaal op de middelste en de linker strook

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur ago , Skoody Boo said:

Succes met je examen, WMM! En natuurlijk ook met het presenteren.

Ik ben meer een efficient haantje. Ik heb gewoon heel weinig pk nodig om toch heel storend rijgedrag te kunnen vertonen ;) (om maar eens een extra ouwehoer-boost te geven aan dit plotseling geëxplodeerde topic ^_^ )

Dat altijd maar rijden in de spits van je werk naar huis is echt funest voor m'n rijstijl. Wat dat betreft zijn er denk ik twee mogelijkheden om rijstijl te verbeteren: iedereen met vervroegd pensioen sturen, of gewoon weer gaan investeren in handhaving in het verkeer. Mijn ervaring is dat het de laatste tijd echt een wild-west situatie is op de weg.

 

 

Oke dat wild west idee staat wel wel aan. Beetje racen en hopen op het beste haha. 

 

Of gewoon een aparte baan voor SFEU leden???

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Rosinfield said:

Ik hoef er gelukkig zelden of nooit in te rijden. Lucky me!

Ach het heeft ook zijn leuke kanten hoor

Kan ik me zakelijke administratie afhandelen, en hoef ik het niet meer te doen op de zaak.
En tis ook leuk om naar mensen te kijken, en met me kijkblik worden ze soms ook nerveus, en is dan ok weer dikke pret

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe