Ga naar inhoud

afgeleverd Skoda Superb 3.6 FSI 4x4 Elegance Laurin & Klement


Corné
 Delen

Aanbevolen berichten

Of Zeer Gegeerde V6.

Prachtige wagen man die kracht en geluid moet gewoon schitterend zijn hier ga je van blijven genieten. Mijn brommetje uit de 1.4 vind ik leuk wat moet dat niet zijn uit zo een beest.

Veel plezier ermee.

aangepast door Snelle
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Mooie bak is dat en redelijk uniek, wat zeg ik, hij zal wel uniek zijn! Je bent kennelijk al klaar voor de volgende stap in het opkrikken van de maximum snelheid naar de status no-max!

Maar goed dat je die aandrijving op alle pootjes hebt, anders slijten je voorbandjes nog voordat jij ze kunt laten vervangen!

Veel veilige kilometers ermee!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je hier 1 keer zeggen dat je geen mooie bak hebt, wel dan ga je je maar eens je ogen uit het hoofd schamen in de forumhoek hoor.

En als je dan uitgeschaamd bent dan gaan we wagens ruilen met gesloten portomonnee.

Kijk daar heb ik wel een paar litertjes meer brandstof voor over.

Maw een mooie bak en kan me voorstellen dat je nu nog als een klein kind loopt te glunderen en dat je elk uur naar het raam loopt om weer ff te kijken. ( of is het elk half uur ? )

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet elk half of heel uur.

Als ik in de woonkamer zit dan kijk ik continu naar Yetje, en terwijl alle herhalingen op TV me de keel uithangen heb ik dat niet met kijken naar Yetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt wel weer zien dat Sinterklaas weer in het land is.

Skoody je weet toch dat sinterklaas en zwarte piet niet bestaan !

Blijf maar geloven in sneeuw witje die zit nu naast je.......

@Sodela stel je eens voor..............een yetileintje met een V6...............vroooommmmmmmmmmmmm, slurpslurp hikhik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Skoody men nemen een een engelse benzinetank met vulpijp en klep en laat die monteren aan de linkerzijde en het probleem is opgelost.

Niet moeilijk doen met kannetjes en trechters en op parkeerplaatsen weer bijvullen, neuhhhh gewoon een keer per dag vullen en rijden

onf of ofn

nee fohn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind je kenteken wel frappant. ;)

ZGV-6 Zeer Gulzige V 6

Hartelijk dank voor het spekken van de staatskas! En dat je nog maar veel mag bijdragen aan de accijns inkomsten. :lol:

hahaha ja dat zeker goed gevonden zeg ik ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Corné,

ik ben zeer jaloers op u, een V6....... ik wens je heel veel gezonde en prettige km toe.

Ik blijf nog ff dieselen met mijn 2 ltr 4X4 maar ben benieuwd het monster een keer in het echt te zien. Is er toevallig ook een combi uitvoering van??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe