Ga naar inhoud

4 jaar erbij: Barack Obama


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Keuze leek me ook niet echt moeilijk, voor de Amerikanen blijkbaar wel…

Romney zou zich waarschijnlijk wel veel gematigder opgesteld hebben, als hij verkozen zou geweest zijn. Maar dat hij zich eerst zo conservatief en rechts moet opstellen (met bijhorende uitspraken) om de gemiddelde Amerikaanse kiezer te overtuigen, lijkt mij toch eerder verontrustend. In het algemeen vind ik het niveau van campagne voeren echt om te huilen in de VS. Als het volk de leider zou krijgen die het verdient…

Voor de rest niet al te veel om te juichen, lijkt me. Obama krijgt in de volgende 4 jaar weer weinig gerealiseerd, de republikeinen houden toch alle wetsvoorstellen tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nu een wissel zou zijn dan zou er extra onrust komen, in deze tijd tijd is dat beter om te voorkomen! En zijn opvolger staat al in de startblokken: Hillary doet nu een stapje terug om even 4 jaar rust te nemen en zij gaat zich kandidaat stellen over 3 jaar! Ook die gaat winnen, kat in het bakkie met Bill als souffleur, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meen dat hij 3 ton per maand verdiend voor zo'n job die je lichaamlijk en geestelijk sloopt als ik goed gelezen heb

Men liet wat foto's zien verleden week van dat hij begon als president en na 4 jaar van topsport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meen dat hij 3 ton per maand verdiend voor zo'n job die je lichaamlijk en geestelijk sloopt als ik goed gelezen heb

Moet je nog maar eens lezen hier: http://barackobama.skynetblogs.be/archive/2009/01/22/wat-verdient-president-obama.html

Wat verdient president Obama?

slide_875_15322_large.jpgPresident Obama zal 400.000 dollar (308.000 €) per jaar verdienen. Naast zijn wedde krijgt hij een onkostenvergoeding van 50.000 dollar en een reiskostenvergoeding van 100.000 dollar. Voor het organiseren van recepties voor gasten heeft hij een budget van 19.000 dollar. In totaal kan Obama dus rekenen op een jaarlijks bedrag van 440.000 dollar of 340.000 €. Het salaris van Barack Obama is, gelet op de functie en de verantwoordelijkheid, niet overdreven. Gelijkaardige functies in de privésector brengen een veelvoud op zoals ondertussen bekend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe