Ga naar inhoud

Humor


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

humor op .nl :

Via dit forum op het idee gekomen om de cruisecontrol maar eens te gaan gebruiken. Nou, die kon ik in het instructieboekje helemaal niet vinden. Weer terug naar dit forum, nu blijkt dat Skoda dat "snelheidsregelsystem" noemt...

Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor, lijkt me wel. Is overigens niet eens zozeer een kwestie van de camera op zich, maar van een "plausibele dekmantel". Ook mannen in "bedrijfskleding" kunnen zo een kantoor binnenlopen en daar wat computers meenemen voor onderhoud, reparatie, oid. Zo lang je het maar brengt alsof het de normaalste zaak van de wereld is, kraait er geen haan naar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegenen die ook hun abonnement bij de Belastingdienst willen opzeggen voor januari 2012, volgt hieronder een voorbeeldbrief.

post-117-0-71953000-1308088057_thumb.jpg

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw "Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.

De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.

Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.

Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.

Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na

01-01-2012 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel BSN nummer genoemd ) 123.45.678.

Met vriendelijke groet ………..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe