Ga naar inhoud

Verjaardagen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, Wasmachineman zei:

De topicstarter is ook zometeen jarig. Hij slaapt al nu want hij is een beetje zenuwachtig. Maar hij mag morgen gewoon weer aan de slag want ook Ed is een loonslaaf zoals zovelen hier! Fijne dag morgen @EdK 🍻

D217C7DF-CE6C-4179-84F9-372A1D05E796.jpeg

Daar gaan we weer....

1. Heb je al boodschappen gedaan voor de visite, Ed? 

2. En heb je een vrije dag geregeld? Overuren zat toch.

3. Auto gepoetst? Of hoe jij dit noemt: kleien?? 

Dit zou genoeg moeten zijn qua voorbereiding of heb je nog een aanvulling, bijna jarige???  🥳

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling is dat ik vandaag vrij was en morgen lekker ga werken en me telefoon uit heb staan...
Bij thuiskomst snel ga eten en vroeg me bed in ga......

Laat het snel voorbij gaan..........

Denk dat Menno zich hier geheel in kan vinden ..... toch ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wat mij betreft zou men er goed aan doen om aan verjaardagen na de kindertijd geen aandacht meer te besteden. Op een gegeven moment is het bepaald geen onverdeeld genoegen er aan te worden herinnerd dat men weer een jaar ouder is geworden. De gebreken zijn vooralsnog bij mij uitgebleven, maar die gaan hoe dan ook komen. Desondanks kan men het niet laten, dus leg ik me daar maar bij neer. Het is ook allemaal goed bedoeld uiteraard. Dus Ed, ik wens je bij dezen een fijne dag en resterend leven. 

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rosinfield zei:

Maar dagelijks feliciteren hoeft niet hoor

pfff had je dat dan verwacht ??? dacht nie he !

En heren mijn dank voor de felicitaties, en door de corona is het de stilste en goedkoopste verjaardag in de 58 jaar dat ik op deze aardkloot rondloop ...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, MarcoO2 zei:

Tel gewoon je zegeningen Menno 😉 Ieder jaar wat je met de mensen om je heen hebt kunnen genieten is iets om te vieren 😉

Mooi geschreven!! We zijn blij met elk jaartje erbij, al die visite erom heen hoeft niet natuurlijk maar je gezin/familie af en toe dan extra zien is wel mooi toch. We zien elkaar al zo weinig! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, EdK zei:

pfff had je dat dan verwacht ??? dacht nie he !

En heren mijn dank voor de felicitaties, en door de corona is het de stilste en goedkoopste verjaardag in de 58 jaar dat ik op deze aardkloot rondloop ...

Ben je dan lopend geboren Ed? Van harte gefeliciteerd ouwe reus, drink er maar een rum-cola op. 🥤

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Cordoba zei:

Ben je dan lopend geboren Ed?

Nee watertrappelend !

Vanuit het vruchtwater naar het badwater...😎

Heren mijn dank voor alle reacties
En met een kop koffie en een gevulde koek met een kaarsje er op ( 58 paste niet cordoba) heb ik al telefonerend mijn verjaardag na het avondmaal gevierd...😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkeerde been ?
Ben tochecht ergens in begin jaren 60 op een 7e dag van april op deze aardkloot gezet hoor Kees.
En er veel te veranderen maar deze data NIET naar het schijnt

Maar thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Bedankt Ed!!

En ik heb er zin in hoor! Boodschappen worden bezorgd voor alle visite dus het wordt weer picobello zoals alle voorgaande jaren. 53 word ik en dat had ik nooit verwacht. Maar voor mijn gezin & familie is het toch wel prettig dat ik weer een jaartje extra aantik. En ik vind het stiekem ook wel leuk, vooral de cadeautjes maken het leuk. En ik ben benieuwd wat mijn nieuwe collega’s allemaal gaan doen voor mij. Ik werk in de buitendienst en bezoek klanten maar dat wordt steeds moeilijker nu met die extra Lockdown maatregelen. En dan mag ik vanuit huis werken, voor een paar weken vind ik dit niet erg. Goeie koffie tenminste hier thuis. :lachen:

Na de lockdown weer gelijk mijn werk regio in hoor. Ik heb nu vanaf medio november al 6000 km gereden trouwens. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hier gaat het werk gewoon door hoor !
Reis gewoon het gehele land door naar velen klanten.
Klussen en klusjes gedaan in Lauwersoog, Terschelling 9 dagen , Dirkshorn waar ik nog steeds bezig ben.
En ja nu wat oude ATV dagen aan opmaken omdat ik ze anders per 1 januari kwijt was geweest.
Maar vrij bij de baas is nog geen vrij voor mezelf, neefje heeft in almere in oosterwold een stuk grond gekocht en mag er nu gaan bouwen
Maar doordat hij bij de tebouwen woning ( casco opgeleverd) wil gaan wonen heeft hij een 6 portocabines als woonunit op de kop weten te tikken voor weinig.
Die gaan de 21e vanuit groningen over naar Almere, maar moeten dus ervoor losgekoppeld worden.
Dat gaan we met een groepje van 3 dus zaterdag en zondag realiseren en dan de 21e en 22e in almere weer koppelen met transporteur en dan voorzien van water / elektra en riool..
Dus lekker druk en corana merkik eigenlijk alleen wat van als ik moet tanken of naar de super moet.
Al is dat niet helemaal waar daar een zoon van een neef van me positief was getest ( 13jaar) en het gehele gezin getest moest worden en verder allen negatief getest waren.
Maar mogen nog enkele dagen binnen blijven voor ze weer buiten mogen.
Maar goed , kerst is één dag weg en de verdere dagen me heerlijkthuis bezighouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe