Ga naar inhoud

Versterking SFE Moderators


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste Skoda-rijders, :geheim:

met groot genoegen deel ik jullie mede dat wij maar liefst vier nieuwe moderators aan het SFE Moderator team mogen toevoegen. :feestje3:

Nadat Menno zijn taken onverwacht neerlegde zijn wij op zoek gegaan naar een aantal nieuwe beheerders om het team te versterken. Niet alleen omdat Menno een zeer betrokken en actieve admin was maar ook omdat we constant blijven groeien. We zijn dan ook zeer blij met de zeer enthousiaste reactie van de aangeschreven leden.

:duimomhoog2: Bij deze feliciteer ik Danny (Snelle), Edwin (Cyrus), Marco (MarcoO2) en last but not least Pim (Witte Yeti) met hun nieuwe rol als SFE Moderator. :dronken:

De laatste dagen zijn wij behoorlijk in de weer geweest om alles goed voor te bereiden voor de heren, want het forum zit vol met foefjes waar we natuurlijk zo goed mogelijk gebruik van willen maken. Ik gok dus zomaar dat ze vandaag allemaal geen oog dicht doen. Een dik handboek "SFE Moderator for Skoda Drivers" :autorijden: om door te nemen (30 blz :P ) :boek: en een heel testforum voor vier man!

Tot slot wil ik Frank (Wasmachineman) feliciteren met zijn promotie tot Global Moderator. Als Global Moderator kan hij net als EdK de net wat meer geavanceerde taken op zich nemen die normaal ook deels door Menno werden uitgevoerd.

Dus iedereen opgepast, nieuwe beheerders on the loose! :contract:

Het team bestaat nu dus uit:

Ed (EdK)

Frank (Wasmachineman)

Danny (Snelle)

Edwin (Cyrus)

Marco (MarcoO2)

Pim (Witte Yeti)

en mij zelf, Ronald a.k.a. PC-fre@k.

Veel plezier en gezelligheid toegewenst met jullie nieuwe rollen op dit forum!!!

p.s. zo, en nu rap die rechten omzetten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen van harte gefeliciteerd en veel succes! En wat een enorme kick om te weten dat ik wel voor 4 tel!!

Dat zie je verkeerd menno !

Frank en ik hebben nu een luie stoel erbij gekregen en kunnen nu nog meer achterover gaan zitten !

Bij deze feliciteer ik Danny (Snelle), Edwin (Cyrus), Marco (MarcoO2) en last but not least Pim (Witte Yeti) met hun nieuwe rol als SFE Moderator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is goed nieuws! De "heritage" van Menno is in goede handen en dat zal Menno goed doen. Overigens hierbij nog grote dank aan Menno voor zijn inzet op dit forum :duimomhoog2: !!

Vele handen maken licht werk, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de vier heren zomaar achterover kunnen gaan leunen :duimomhoog: ! En met Danny mede aan het roer is het nu toch echt internationaal, dat .eu-forum!

Frank natuurlijk ook gefeliciteerd met je rol als wereldleider, wordt je nu ook uigenodigd bij de G8 bijeenkomsten ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe