Ga naar inhoud

Cruise Control


Bartolo
 Delen

Aanbevolen berichten

De Cruise Control van Skoda Yeti heeft sinds vandaag het begeven. Nieuw gekocht, nu amper 5000 km. Iemand nog voorgehad? Zaterdag of maandag informeren bij de garage...

Welkom Bartolo, wil je zo vriendelijk zijn om je even voor te stellen in "Wie ben ik", dat wordt erg op prijs gesteld en het helpt ook om sneller antwoord op je vragen te krijgen.

Met jou probleem zou ik inderdaad langs de dealer gaan, omdat je nog garantie hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms hoor je inderdaad dat het schakelaartje "lam wordt" of de contacten slijten, maar niet na 5000 km! Op Duitse roepen ze meestal dat dat na 80.000 km of zo is.

Laat ons even weten wat de oorzaak is want zonder de cruise control kan ik niet meer rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de 3e skoda die ik rij en ook nu met de Yeti heb ik het nog nooit gehad.

Andere modellen lees je er soms wel over maar je bent de eerste waar ik het hoor bij een Yeti.

Tsja 1 moet de eerste zijn, maar zoals sodela al zei gevalletje garantie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat jij nu eerst maar die cruisecontrol blokjes ff schuren en lakken anders hebt je binnenkort een bekeuring wegens te hard rijden.

want hout slijt , vooral aan de kopse kanten

Enne wel zorgen dat je de snelheidsindicatie op de blokjes niet wegschuurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik toch een grote klungel! :gestoord: Ik heb het CC blijkbaar per ongeluk op off gezet. :onzeker: Ik belde vanmorgen naar de garage, en die vroeg me of ik het CC mss op off gezet had, maar ik wist niet wat ze precies bedoelde. :blink: Ik antwoordde dan maar op "nee". 8-) Na het werk ging ik meteen kijken naar de wagen, en het stond idd op "off". :o Morgen snel naar de garage bellen om me te excuseren... -_- En ook aan jullie! 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha had dit in mijn gedachten Bartelo zal hem toch niet uit gezet hebben, in het vervolg post ik mijn eerste gedachten.

En je bent niet alleen stond deze zomer een half uur aan mijn motorfrees te trekken en kon deze niet starten na dat ik de schakelaar van 0 naar 1 zette starte hij van de eerste keer hoe zou dat nu komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach je hoeft geen excuus aan te bieden hoor, het is eigenlijk een zeer hollands trekje wat je hebt !

dat noemen wij RTFM.

Indien je de afkorting niet kent, staat hier ongetwijfeld wel ergens op forum :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Skoody als ze dat nu conseqent doet dan is het alleen nog een kwastie van gewenning voor jou !

Je vrouw is er klaarblijkelijk al aan gewend dat jij hem op ON laat staan, want die horen we er niet over mopperen !

Dus nog ff doorbijten en dan ben je er aan gewend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wisten jullie dat:

In bepaalde delen van België is het sinds kort verboden op bepaalde trajecten de cruisecontrol te gebruiken. Dit wordt aangegeven door een rond, rood omrand wit bord met de tekst Cruise control. Het is echter de vraag hoe dit verbod gehandhaafd kan worden.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cruisecontrol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe