Ga naar inhoud

Octavia combi van Buster


Buster
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

Inmiddels is er een leren pooknop en -hoes bijgekomen; van een demontagebedrijf waar bij dit artikel stond "uit Octavia 2004, 15 km gereden". De pook is ook echt zo goed als nieuw.

Ook een orgineel bagage- dan wel hondenrek heeft achterin een plaatsje gevonden.

En ik heb een Skoda Symphony radio-CD gevonden zoals die in 2002 geleverd werd; moet morgen door TNT bezorgd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan ben ik nog vergeten te melden dat ik een nieuwe VAG-krikset -die in het reservewiel past- van Marktplaats geplukt heb; die kunststof bak was verdwenen.

Die radio vind ik trouwens wel heel leuk; het display dimt netjes mee met de dashboardverlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach even in wat bubbeltjes fulie wikkelen en zo in velg leggen.

beschadigd de velg niet en heb je bij lekke band meteen iets om op te zitten met je goede broek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag een kleine reparatie uitgevoerd.

De schakelaar voor het raam bij de bestuurder kende alleen de stand 'in 1 keer door naar beneden'. De stand 'alleen zakken terwijl ik druk' werkte niet.

Voorzichtig heb ik de schakelaarmodule losgehaald, wat isopropanol ingespoten en jawel hoor....werkt weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Inmiddels staat de teller op 196.000 km. Zojuist is er een kleine beurt uitgevoerd en ik heb de airco laten legen, vullen en reinigen.

En vanaf september ga ik op de fiets naar mijn werk; als ik nog 10.000 km per jaar ga rijden houdt het op. Kortom; deze auto mag lekker oud worden bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
  • 4 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe