Ga naar inhoud

advies lcd tv gevraagd


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Het is tijd voor een nieuwe tv. Gaarne advies. Op zich stel ik weinig eisen aan beeld e.d. Hoeft ook geen monsterlijk groot scherm te zijn. Moet gewoon digitaal tv kunnen kijken en opnemen.

Dus:

- lcd tv tot laten we zeggen max €400

- recorder (dvd?) om op te nemen

Suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heeft de aldi niet die aanbieding nog in zijn winkels liggen ?

Indien niet zou ik persoonlijk eens kijken voor een LG

Samsung wordt meest verkocht maar kwa geluid wordt hij door de betere zaken als bagger bestempeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

phoeeee da weet ik niet

Maar waarom niet omgedraaid ?

Dus eerst de TV aanschaffen en lekker aansluiten en kijken of de kwaliteit voor jou voldoende is en dan eventueel over gaan op digitaal ?

Heb een Plat scherm van panasonic hangen in de woonkamer aan analoog UPC en ik vind het prima zo !

En digitenne op een scherm boven en ook prima maar vanuit andere overwegingen genomen dan dat het digitaal zou zijn !

Maar ja betaal er ook maar een derde van de maandprijs voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat is zo, want dat gaat in ieder geval, dus eerst maar tv aanschaffen. Zag een LG voor €318 (88cm) of €287 (66 cm). Full Hd. Denk eigenlijk dat 66 wel groot zat is. Wil er meteen 2 kopen (1 voor Friesland).

Een dvd recorder werkt toch standaard met zo'n ding samen of moet ik dan nog ergens op letten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zorg dat beide in iedergeval een HDMI aansluiting hebben ( TV en Recorder )

en heb zelf 32 inch schermen en is meer dan zat ( vind ik ) voor in een normale huiskamer en zeker voor in friesland

want als je er dicht op zit dan zit je bij tennis dubbel nee te draaien met het hoofd.

en dat is zeer vermoeiend hoor !

Maar zou wel eens even bij een goede zaak binnenlopen en naar de beeld kwaliteit kijken

want er zit wel degelijk verschil in kwa beeld kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een LED-scherm. Met recorder bedoel je waarschijnlijk een PVR, dus een HD-decoder met harde schijf. Mijn advies zou dan zijn om deze nooit aan te schaffen via de kabelaar. Men wijzigt veelal de software met de nodige ellende voor de klant.

De HDR5050c van Humax is naar mijn ervaring een uitstekende decoder met een 500gb harde schijf. Kun je heel wat mee opnemen.

Wil je alleen een HD-decoder, dan zou ik kiezen voor Cl+ CAM module.

Als Amsterdammer woon je niet ver van Naarden en dan kan ik http://www.plasma-discounter.nl/ aanraden. Goede prijzen en informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een TV nemen waaraan je alleen maar een HD hoeft aan te sluiten, zodat de TV zelf dienst doet als PVR.

Ach, het gaat er om wat voor een eisen je stelt aan een TV?

Wel/niet HD? Moet 'ie bv ook zelf een browser aan boord hebben? Moet je 'm als zelfstandige mediaspeler kunnen gebruiken? Moet 'ie met digitale TV van je kabelboer of ISP overweg kunnen?

Wat is de minimaal grootte, wat is de maximale grootte? Is het energieverbruik belangrijk? Moet 'ie makkelijk te bedienen zijn... Kortom, zoveel vragen.

And last, but not least, hoeveel poen heb je er voor over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je het zeker? DIGITALE TV? Of bedoel je nog het analoge signaal?

Digitaal, via UPC, komt OF via de mediabox (die heeft b.v. zelf een opname mogelijkheid), of via een TV met een ci+ kaart erin. Digitale TV komt NIET via de antennekabel die aan een DVD recorder hangt, dat signaal gaat er dwars doorheen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij een Sony Bravia voor van 32 inch voor 380,- (ofzo) gekocht. Bij Ziggo een 3-in-1 pakket genomen. Telefoon, internet en (digitale) televisie. Daarbij van Ziggo een kastje gekocht voor 99,- of 199,- dat weet ik niet meer, waar de decoder in zit en een harde schijf om programma's op te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om een box te vermijden kun je ook een kart slot in de tv nemen, maar je moet wel ff uitzoeken welk slot je nodig hebt voor welke kabelmaatschappij

En ze zijn er wel met alle sloten maar ook met maar 2 of zelfs 1 ( of 1 nog is weet ik niet )

Maar is dus iets om rekening mee te houden als je niet nog een kast erbij wil hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe