Ga naar inhoud

ESP lampje


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Net toch weer. Nu wel vlak na een inhaalactie (tractor + 40 km autootje), waarbij ik in S even flink doortrapte. Meteen daarna het lampje en dat bleef branden. Even verderop brug open, motor uit, gerestart en weg lampje. Morgen toch maar even langs dus bij dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hij staat al weer klaar. Misschien hadden ze iets in 1e instantie niet goed gedaan. Hoor het vanmiddag wel. Lekker karretje trouwens die Polo (1.2 66 Kw), wat een verschil met de Ibiza die ik laatst mee had.

Op het kenteken staat dat er een gasinstallatie in zit? Ga ik mooi niet aftanken, want geen flauw benul hoe dat moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja leuke is dat alle onderdelen in een verpakking behoren te zitten met het juiste partnummer er op in een lettergrootte dat een ieder dit kan lezen zonder een leesbril !

Dus de ogen van deze monteur zijn wel heel erg achteruit gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe