Ga naar inhoud

ESP lampje


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

had eigenlijk ook het idee dat van een soort noodloop sprake was hoewel veel minder heftig dan verleden jaar in Italie. Schakelde niet verder op dan 3, meen ik.

Volgende week maar even langs dealer dan. Hopelijk een incident, want moet morgen wel terug naar A'dam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno mocht je morgen op terugweg in de noodloop terecht komen, stop dan op eerste beste parkeerplaats en haal de min pool even los voor een minuut en dan weer aankoppelen

Bijna zeker dat je daarna weer rustig naar huis rijdt als vanouds, heb dit zelf laatst ervaren met me bedrijfswagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als jeje leesbril opzet dan zie je dat wel

en zoniet dan is het die kabel die meteen op je chasis zit van de wagen ( ff uit hoofd de bruine kabel )

Je moet menno niet onderschatten hoor !

Heb hem al vele dingen goed zien doen met zijn twee L handen.

Misschien dat het door zijn twee R handschoenen komt ?

Of dat zijn gewaardeerde ega er steeds bij is !

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel als je daar vol gas hebt gegeven en een haakse bocht op die natte vloer hebt gemaakt !

Maar indien je normaal die wasstraat bent ingegaan en bent uitgekomen kan het geen invloed hebben !

Mijne had er vanmiddag ook geen last van !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het ook niet. Mijn eerste gedachte zou uitgaan naar een zeker extern kastje... Aan de andere kant, als je even googled zie je dat er veel meldingen zijn over een oplichtend lampje voor kortere of langere duur. Ik ben niet verder gaan zoeken, maar het komt dus vaker voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie nu idd dat het vaker voorkomt en ook bij sommigen dat het zich herhaalt. Dat hoop ik niet. Verleden jaar in Italie was ook zoiets, al ging het toen om het motor management lampje. Daarna nooit meer last gehad, dus blijkbaar een "elektronisch incident". Al met al ben ik er toch een stuk minder gerust op dan met mijn Toyota's in het verleden. Nu binnen 50 000 km al 2 x zo'n incident, een werkplaatsactie aan de turbo en een ketting vervangen. Het is dat hij zo lekker rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik 1 Starlet, 2 Corolla's en een Yaris Verso. Ik heb ook wel een tijd gedacht "overal is wel wat" en dat is ook zo, maar als ik het nu objectief tracht te bekijken, dringt de conclusie zich toch wel onontkoombaar op dat er in het geval van Skoda (VAG) toch wel buiten proportioneel sprake is van storingen e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar trek nu eens alle update's er van af en ook die ketting problemen

Wat hou je dan over ?

Die eerste regel zijn problemen die je hier van forum oppikt tegenwoordig, maar anders had dit gewoon gebeurd tijdens een service beurt

en had je er naar alle waarschijnlijkheid nooit wat van gemerkt dat het was uitgevoerd.

En had je naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde gevoel gehad als met die jappenwagens ! toch ?? niet dan ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe