Ga naar inhoud

fotografie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja staat nog steeds op mijn wensen lijstje om het vliegtuig eens te pakken voor een lang weekend noorwegen om het noorderlicht in echie te aanschouwen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de oorspronkelijk foto v.d. advertentie waarvan ik het statief gekocht heb. Voordat ik 'm uit elkaar sloopte en opnieuw hamerslag gelakt heb, het hele plateau vervangen, RVS inbusbouten er in gezet, ontstoft, schoongemaakt, gesmeerd, etc

Dat plateau was een plaat multiplex die een beetje vergaan was met een soort versleten (felgroen) skai erop.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1988, jaja lang geleden, was ik in juni bij Narvik, bij de Poolcircel! Schitterend daar met die Midzomernachtfeesten.

Ik heb het bij Trondheim kunnen aanschouwen.

Ook wel een vreemde gewaarwording dat het om 2400 uur nog schemerig is en sneeuwt..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noorderlicht is inderdaad een van de mooiste natuurverschijnselen die ik ken.

Ik zag het voor de eerste keer op het kompasdek van de Scheldeborg in de Botnische Golf rond de Kerst 1974.

Zelfs de Finse loods had een dergelijk spektakel nog niet eerder gezien.

or come as close as possible, and present it the way I experienced it, instead of the northern lights just flashing over the sky in the blink of an eye

Maar,zoals Ole zelf zegt, hij heeft er zijn eigen draai aan gegeven en is aan het photoshoppen gegaan, helaas

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zag ik vanuit mijn studeerkamer een boomklever die druk bezig was met voedsel zoeken in mijn tuin. Kon het niet laten om er even een paar foto's van te maken, waarbij de eerste helaas door het raam genomen moest worden. Alle foto's zijn gecropt ivm de afstand van tussen de 10 en 15 meter. Ik ben benieuwd welke jullie het mooist vinden, en waarom!

foto 1:

5591644768_79d3465b2a_z.jpg

IMG_6531A by marcoeoscanon, on Flickr

foto 2:

5591052889_7e15f54edd_z.jpg

IMG_6555A by marcoeoscanon, on Flickr

foto 3:

5591646248_4d2ed5d781_z.jpg

IMG_6558A by marcoeoscanon, on Flickr

foto 4:

5591646038_73ba630b10_z.jpg

IMG_6560A by marcoeoscanon, on Flickr

foto 5:

5591645814_4c265fd78f_z.jpg

IMG_6568A by marcoeoscanon, on Flickr

foto 6:

5591647070_5967a5b264_z.jpg

IMG_6577A by marcoeoscanon, on Flickr

Bedankt voor het kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op nr 2 staat de vogel het best, op nr 1 iets karakteristieker. Wat de mooiste is van de serie vind ik lastig. Eigenlijk stoort de omgeving me op alle foto's. Nr 2 dan toch denk ik; maar ik vind het wel jammer van bijv. die gekruiste takken door z'n keel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik vind persoonlijk foto 1 ook het leukst. Maar op een fotoforum vinden ze die juist weer niks... Technisch istie ook niet heel goed, het was mooier geweest als de vogel 5 cm meer naar boven had gezeten. Dan zou hij precies afsteken tegen het groen. Maar ja, beessies laten zich niet sturen... ;-)

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ja, beessies laten zich niet sturen... ;-)

Jachtgeweer kopen , neerschieten en daarna opzetten

Dan kun je dat beest plaatsen waar jij wil en zelfs macrofoto's maken !

Hoop alleen dat je op die manier weinig foto's maakt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ed (haha, dat rijmt... :D ): het benodigde schietgerei heb ik al, maar gebruik ik daar toch ook maar niet voor. Ik schiet liever een plaat dan een dier, zeg maar!

@ Frank: mijn eeuwige dankbaarheid!

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe