Ga naar inhoud

fotografie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

In en om de tuin van het huis in Mala Skala hebben we enorm veel verschillende vogels gehoord en gezien. En 2x een ree in de tuin gehad en eekhoorns. Maar dat had ik al eens gezegd.

Voor het eerst van m'n leven daar ook een zwarte specht gezien, echt een indrukwekkende vogel. Hij landde eerst vlak bij ons op wat boomstammetjes langs de weg, en ging later goed zichtbaar tegen een boom zitten.

By the way, had ik al verteld dat we in mei een huisje in Toscane hebben gehuurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dat je van alles aan het bekijken was, dacht ik. Ook mooi, denk ik Toscane, maar wat minder om te wandelen? En gaan jullie dan met de auto?

We zullen opletten of we de zwarte specht zien, daar. Reeen zullen zich denk ik niet laten zien, zolang Does en Dora wakker zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, met de auto. Lekker langzaam daar na toe, in 3 dagen is het plan. En we hopen er wel te kunnen wandelen. Er schijnt zelfs een wandelpad langs het huisje te lopen.

Met Dora en Does zullen de reeën wel uit de buurt blijven,maar misschien verras je er toch een. Toen wij een keer met de auto terugkwamen en de oprit opreden vluchtte er eentje langs het huis de bossen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit!

Zie wel een beetje op tegen in 1 x naar Tsjechie rijden. Maar aan de andere kant, Marijke kan nu ook af en toe een stukkie doen. Was zelfs al enthousiast over topsnelheid uitproberen!

Gaat wel goed met rijden. Alleen parkeren geeft nog wel wat problemen. Zondag hier voor de deur 3 x is scheepsrecht (1e x halve meter van de stoep, 2e x tegen de stoep, 3e x goed) en nog trots ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, en hebben de wieldoppen de ontmoetingen met de stoeprand overleefd?

Wij hebben toen in 2 dagen gereden. De reis beschouwen we altijd ook als vakantie en bovendien vinden we het fijn om vroeg in de middag op de bestemming aan te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, gelukkig al direct tegen de stoep met het achterwiel. En die doppen zijn echt boterzacht, is doodgewoon plastic.

Denk dat we maar heel vroeg vertrekken, 's-ochtends. Meestal mag je eigenlijk ook pas na 3-en aankomen of zoiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij doen ook gemiddeld 700 km per dag als we op vakantie gaan. Leuke overnachting ergens onderweg is wel belangrijk! Meestal boeken we iets vooraf zodat we een doel hebben en daar naar toe kunnen rijden. Laatst ergens in Zuid Duitsland een hotel gehad waar overal konijnen liepen in de tuin! Daar heeft onze jongste het nu nog over.... :lol:

In 2012 gaan we helemaal naar Puglia met de auto. Zuid Italie in de hak is dat. Vanaf Hoorn 2200 km rijden. Dus in 3 dagen rijden we. En terug ook in 3 dagen. Gelukkig hebben we dan totaal 4 weken dat we weg zijn uit en thuis! Je bent al 1 week aan het rijden tenslotte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Subtiel, rechts onder in de hoek nog nét een paar rode bloemetjes!

Dat zijn de bloemetjes op het balkon van ons appartement... :D

En idd, het is net zo'n ansichtkaartenlandschap. Wat het helemaal een apart effect geeft is als je vanuit de slaapkamer door het raam kijkt, is het net alsof het raam een lijst vormt die dit vergezicht omlijst.

Heerlijk rustgevend. En zoals je ziet aan de weg, daar komt niet zoveel verkeer langs. ;)

En daarbij, de gastvrijheid van die mensen (ik ken ze al meer dan 25 jaar) tegen die prijzen. Het is duurder om thuis te blijven!

Prijsidee: we betalen voor een ruim appartement met twee aparte slaapkamers, twee badkamers, keukentje, INCLUSIEF uitgebreid ontbijtbuffet en 3-gangen avondeten met wekelijkse grillavond, vier tientjes per persoon per dag! (zowel appartement als al het eten zit daar dus in). Niks geen gezeur met handdoeken of beddegoed, da's ook allemaal inclusief. Nou heb ik wel het idee dat ze me altijd matsen met de prijs, maar dan nog.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was gisteren ff naar Foto Konijnenberg geweest voor een B&W Slim Käsemann Circulair Polarisatie Filter 77 E MRC (hele mondvol...) voor op mijn 10-22mm-objectief.

Kostte me uiteindelijk nog een boete van 70 euro, omdat ik de straat bij Konijnenberg in Den Haag in kwam rijden op een manier die blijkbaar niet mocht... (vanaf de Beatrixlaan) en dat had ik ff niet gezien, anders had ik 't niet gedaan terwijl er een politieauto achter me reed... vervolgens kreeg ik er bijna nog één voor het negeren van een stopteken. Die politieauto zette nammelijk ook de auto ervoor aan de kant, dus ik ging er vanuit dat het stopteken voor die auto was en reed vrolijk door. Gelukkig kwam ik daar onderuit... want dat was een duurder grapje geweest.

Maar ja, nu kost een stukje glas van € 164,00 me nog € 76,00 extra... :mad3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's balen. Ik heb trouwens ook eens zoiets gehad, dat ik dacht dat het alleen voor die auto voor me was en vrolijk verder reed en dat die agent toen kwaad werd. Is niet het negeren van een stopteken, maar het niet ondubbelzinnig duidelijk geven ervan, m.i.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe