Ga naar inhoud

Wasmachineman op weg naar vakantie adres


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Wasmachineman zei:

Vandaag een geweldige reis gehad! Want de Gotthard tunnel was weer eens vast gelopen dus namen we de Gotthard pass. 

Dat die tunnel vast stond is niet zo relevant, want in het andere geval had je ook je 4x4 uitgelaten op die pas natuurlijk.  🙂

Wij zijn daar vaak in de buurt op vakantie geweest, ik heb die pas meerdere malen gereden. Echt prachtig.  

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mazzelpik met je kaartjes voor 5 september. Mogelijk komen er nog wel wat kaarten op de markt: ik weet van 2 (oudere) mensen dat ze kaarten hadden, maar zijn ondertussen overleden, en zo zullen er nog wel meer mensen zijn die door het uitstel van 16 maanden niet meer kunnen komen.

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen plannen meer Frank: de kaartjes op Zandvoort zijn eigenlijk net zo idioot duur als de kaartjes voor Spa-Francorchamps, en het (tijdig) bereiken van het circuit wordt niet makkelijk. Ik geef dan de voorkeur aan circuits waar de toegangsprijzen wat redelijker zijn (ook al is dat met reizen, hotel enz. uiteindelijk net zo duur). Misschien dat ik wel op donderdag of vrijdag die kant op ga om te kijken of ik nog iets van de sfeer en het gebeuren buiten het circuit mee kan pikken.

 

Lijkt me een tof programma voor 5 september Frank, dan wel niet via het strand vanaf Noordwijk naar Zandvoort, maar met zo'n powerboat lijkt me ook een belevenis. Alleen hopen dat je niet zeeziek aankomt in Zandvoort.

aangepast door Cordoba
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeeziek? Ik? Onmogelijk. Ik heb 4 jaar de halve wereld rond gevaren voor mijn werk in de Koninklijke Marine (ten tijde van de “Koude oorlog” jaja) als radar/sonar operator a/b van een oorlogsschip. 

aangepast door Wasmachineman
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een stuiterende powerboat kan toch wel wat anders zijn. Ik heb geen ervaring, maar wel eens begrepen dat vrijwel iedereen wel eens een keer zeeziek kan worden met verkeerde maaginhoud en verkeerde golffrequentie in combinatie met geen zicht op de horizon.

 

Narrow escape voor Max met (weer) een scheur in een witte Pirelli achterband? Ik schrijf vanavond nog even een wedstrijd verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Cordoba zei:

Oops, ik zie dat ik het verslag in het verkeerde topic heb gepost. Kan iemand dat verplaatsen naar het 'knallen met Max' topic?

Om één of andere reden krijg ik het niet voor elkaar, dus ga even hulp van Ronald @PC-fre@k inschakelen !

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zijn er nog diverse locaties te huur hoor, @NakHarry

Wij huren altijd bij vrienden die niet aangesloten zijn bij reisorganisaties. Dit gaat allemaal via families. Als je een facebookaccount hebt dan kun je alle locaties zien.

Stuur anders maar een pb naar mij als je vragen hebt?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zouden graag ook een keer naar Zuid Italie willen. Normaal gaan wij weg met de sleurhut maar dat vind ik voor 2 max 2,5 weken vakantie net te ver.

Een vakantieadres van vrienden is echt ideaal.

Bij ons staat de hele vakantie momenteel op losse schroeven daar wij sinds een aantal maanden ineens een kat met suiker hebben en we krijgen dit niet onder controle..😔

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Skoody Boo zei:

Nou, gezien het stijgend aantal besmettingen is jouw vakantie niet de enige die op losse schroeven staat.  

Mijn vakantie duurt ongeveer zo lang als een quarantaine, dus dat heeft dan meteen geen zin meer. Het lijkt er weer sterk op dat het kabinet bezig is een flink aantal vakanties in puin te sturen omdat we nu zo nodig moeten doen alsof er geen Deltavariant bestaat.   Ik heb m'n vakantie juist zo gepland dat het 2 weken na de 2e prik komt.  Het zal er wel weer op uit gaan draaien dat je juist dan getroffen wordt door het te vroeg en te veel versoepelen wat er nu gebeurt. 

Dat schema van telkens weer te veel en te vroeg versoepelen waardoor er veel meer schade is dan nodig begin ik behoorlijk zat van te worden. Ik kom ook wel op het punt dat ik quarantaineverplichtingen aan m'n laars ga lappen als blijkt  dat je je daaronder uit kan rotzooien. Ik zal heus het aantal contacten beperken een week voor vertrek, en ik zal heus nog een zelftestje doen, maar voor mij is de maat wel vol met dit snertkabinet. De dwaasheid regeert. Dat virus is zo erg niet. Dat gebrek aan verstand en leiderschap van dit kabinet wel.   

 

Hear hear!! Opzouten met Rutte & Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wasmachineman zei:

Hear hear!! Opzouten met Rutte & Co

Nou ja, als de missie slechts beleid vaststellen betreft volstrekt los staand van de uitvoering komen we op een punt dat de politiek per definitie demissionair is, dus zo bezien kunnen ze wat mij betreft jaren blijven zitten.

Gewoon geen domme beslissingen nemen waarvan je eerder al bij herhaling had kunnen leren dat het zo niet moet, dat is alles wat ik vraag. 

Als we 5 mei 1945 nou eens niet bevrijd waren geweest en nu Angela Merkel als dictator hadden gehad waren we beduidend beter af geweest. 

Of doe desnoods maar een Xi.  Eerst een ontkenningsfase, o.k., maar dan daarna is er tenminste geen ongebreidelde dwaasheid meer die onder het mom van vrijheid alles bij herhaling moet verpesten.  Dat is bij normale nepprobleempjes natuurlijk allemaal heel gezellig, van die schijnautonomie, wanorganisatie en overlegtafeltjes en af en toe wat nudging hier en daar, maar in een epidemie heb je iets anders nodig. 

2 uren geleden, Rosinfield zei:

 Is idd de zoveelste keer dat je denkt, waarom nu niet even gewacht. 

Ja dat. Zucht. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grootste groei is bij de jeugd die het zo moeilijk had en zwaar had en nu samenhokt en alles nog niet gevaccineerd.

Tja net als verleden jaar zomer is het alleen nog maar wachten op de stijgingen. Zit momenteel op klus in Lauwersoog en overnachten in hotel in Dokkum.

En tja als ik alles weer rondom me heen zie en dit vergelijk met wat ik verleden jaar zag......tsja kwestie van tijd maar de aantallen gaan zeker weer hoger worden. Want de 1,5mtr is gewoon weer 1,5 cm

 

En mij verbaast het niet, reden ook dat ik lekker in NL blijf, en me hier uitermate goed zal en kan vermaken..

Buitenland is mooi en leuk maar ook dit jaar geen pré, door me werk kom ik op vele leuke en mooie plekken en dagelijks in de buitenlucht. En vind het soms fijn als ik eens een dagje of week in en om thuis me kan vermaken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

De getoonde quote kan ik volmondig beamen:

"Een manager is iemand die beslissingen neemt, en die daarbij niet gehinderd wordt door enige kennis van zaken "

 

Maar... er is al jaaaaaren geleden (die discussie is al vaker geweest) gewaarschuwd voor dit soort pandemie ellende. Door de mensen die er wel verstand van hebben. 🤨 M.a.w. het komt echt NIET onverwacht.

En wat doet de korte-termijn-politiek en het algehele overgang naar het allesoverheersende angelsaksische model? Juist ja; alleen zoveel mogelijk pecunia binnenharken, ten koste van letterlijk alles, is zowat nog het enige wat telt.

Triest maar waar; ook tijdens de laatste verkiezingen bleek maar weer eens hoe snugger we met een grote meerderheid kiezen voor die gevestigde orde. 😒

En dat terwijl de GlaPaJo's toch echt wel zouden moeten weten hoe het anders kan:

https://managementscope.nl/magazine/artikel/681-verschillen-angelsaksisch-rijnlands-model

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe