Ga naar inhoud

Scheren (man only)


hobbel de bobbel
 Delen

Aanbevolen berichten

Na jarenlan scheerongemak te hebben ervaren van Philips scheerapparaten, was ik het helemaal zat en heb in een impulsaankoop, bij de AH een Braun shaver voor € 72 gekocht.

Dit na een een fabrieksuitzending op Discoverychannel, de fabricageprocessen zagen er wel OK uit.

En, inderdaad, Philips kan hier absoluut niet aan tippen

Het is werkelijk buitengewoon, dit na een groot aantal jaren afzien en er na10 minuten scheren nog steeds ongewild uitzien als Clint Eastwood.

Mijn vriendin heeft geheel onbaatzuchtig een keuring gedaan en is meer als tevreden !

aangepast door hobbel de bobbel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik onder de douche sta scheer ik nat (zonder scheertroep), als ik geen tijd/zin heb om onder de douche te stappen dan scheer ik droog met een (toch wel 15 jaar oude?) Philips die van mijn opa is geweest, makkelijk voor het vluchtige werk.

Resultaat van de philips is natuurlijk niet gelijk aan nat scheren, maar ook niet schokkend slecht. Je moet alleen wel even aan de kop draaien zodat hij op 1 staat i.p.v. 9, zo kort mogelijk dus. De philips kan je ook gebruiken om even je bakkebaarden te trimmen, zit zo'n andere kop aan de bovenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilkinson

Maar die scheermesjes zijn net inktpatronen

Als je een beginset koopt ben je relatief goedkoop uit maar zodra die bijgeleverde mesjes op zijn dan wordt het de hoofdprijs.

En tsja elektrisch, als ik echt niet anders kan maar liefst dus NAT maar vanwege die dure mesjes ben ik nu opzoek naar iets dat er voor zorgt dat ik geen baardgroei meer krijg.

Maar ben bang dat ik hiervoor moet overlijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog ?

goddelijk lichaam met hangtieten ?

Ofwas het nou andersom ?

affijn volgens mij zijn WE daar te laat voor Menno

Plus dat als het nog mogelijk was dan sta je elke dag je benen te scheren je bikini lijn bij te scheren en moet dat bos onder je armen er ook aan sneuvelen

En het ergste is dan ook nog dat ik me spaarzaam gekweekte borstharen moet gaan inleveren

sommige zijn al 25 jaar oud

Link naar reactie
Delen op andere sites

TIP

Ja, ik heb ook die Braun, die in de aanbieding was bij AH. Alleen al een jaartje eerder gekocht.

Prima ding, behalve als je een nieuwe scheerkop moet hebben, die afzetters van de handyman die vragen daar rustig ruim dertig euro voor!

Kijk eens op eBay.de rond! Bij duitse webwinkels zijn de originele Braun scheerkoppen een stuk goedkoper... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dan valt het nog mee met het stof, je hoeft er niet onder te zoeken is nu wel duidelijk !

Bij mijn elektrike onthaarder voor de kin en bovenlip moet ik telkens zoeken waar die ist

Link naar reactie
Delen op andere sites

... Overigens wel een ramp al die verschillende systemen.

Da's met opzet. :angry: je denkt toch niet dat ze die dingen compatibel gaan maken? Stelletje commerciele graaiers.

Zou wat zijn, als bij ieder merk auto alleen een bepaald merk brandstof getankt mag EN kan worden... Of dat bij lampen van het merk X alleen stroom van leverancier Y mag/kunt gebruiken. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch kunnen die moderne (en pokke dure) mesjes niet tippen aan de ouderwetse dubble edge.

Eerst een preshave op de baard, dan rustig met de scheerzeep en borstel een mooi schuimpje maken, lekker inzepen en dan in 3 keer met de DE erover, niks kan zo glad scheren. En als bijkomend voordeel veel minder iritatie en geen ingegroeide haartjes meer (voor die die hier last van hebben).

Nu moet ik wel toegeven na jaren hier de tijd voor te nemen, want je bent toch snel een kwartiertje a 20 minuten bezig, dat ik ook overgestap naar een braun sinds onze dochter er is.

De DE blijft nu voor speciale gelegenheden en toch hoop ik ooit de tijd te kunnen maken om zelfs naar de straight te gaan.

Trouwens goede mesjes voor de de DE, kosten tussen de 4 en de 9€ voor 10 mesjes, wat toch een groot verschil is met al die moderne dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat mij dan maar lekker met mijn Gillette® Fusion® ProGlide™ Power Scheersysteem werken... gaat een stuk sneller en ik moet nog maar zien dat die dubbele hoek-dingen daadwerkelijk gladder scheren... gladder dan glad bestaat namelijk niet volgens mij. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe