Ga naar inhoud

mijn Škoda Fabia² Combi fl 1.2 TSI 63kW Dynamic (Monte Carlo)


PIAIR1982
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn škoda fabia heb ik al sinds eind oktober 2010.

Wat zijn de fabrieks specs:

Fabia Combi mj 2011 combi

1.2 TSI 63kW H5

Dynamic uitvoering

Hele boekje opties behalve schuifdak, esp en mdi.

Accessoires:

Monte Carlo grille en mistlampen.

Xenon 6000k einzelmann

DRL led smd uitgevoerd.

Interieurleds

Setje wintersloffen.

Chromen sportpedalen

RS stuurlogo.

Nieuwe Škoda logo's in de wielen

Instap dorpel beschermers.

Kortom een auto die ik bijna geheel naar mijn zin gemaakt heb.

Hoe ben ik bij deze uitvoering uitgekomen?

Hiervoor heb ik een fabia² gehad van '08 als hatchback in de sport uitmonstering. Deze met de 1.4 63kW motor.

Maar sinds we een kleine hebben valt de kofferruimte tegen. Toevallig kwam net de facelift uit en de nieuwe motoren. Ik dacht dit is het moment.

Kreeg een super inruil en kon deze aanschaffen. De combi is wat betreft de kofferruimte echt ideaal.

De motor heb ik ongereden gekocht. Dit omdat ik de fabia al kende.

Maar dat pakte goed uit. Wat een fijne motor!

Inmiddels 22000 km ervaring en kan niet anders dan tevreden zijn.

Natuurlijk zijn er wel wat dingetjes geweest.

De ketting is vervangen, het probleem van de ratelende ketting, de claxon is vervangen. Deze was defect.

Ik twijfel nog wel of ik de garantie verlengen moet...

Maar dat is stof voor later dit jaar.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zag he bij de buren en dit is puur vandalisme , en hoe zuur het is mag je aan andere kant blij wezen dat je verder geen deuken in je deur getrapt hebt of iets dergelijks !

Maar men behoord met de vingertjes van een anders spullen af te blijven.

En tis maar goed voor hen dat je het niet ziet gebeuren, want dan ben je echt tot alles toe in staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt inderdaad.

Heb nog een oud fotootje gevonden, om het over iets leukers te hebben.

before

post-1381-0-72295900-1341086365_thumb.jp

en after

post-1381-0-61726100-1341086416_thumb.jp

Ja ik weet het.... auto is smerig nu 8-):D

aangepast door PIAIR1982
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, een nieuwe airbag gaat mij net te ver, voor wat betreft de euro's die zo een kreng kost...

Misschien wil een citigo eigenaar wel ruilen. Het driespaaks stuurwiel is hetzelfde dus airbag ook.

Maar ja, wie weet over een jaartje een Rapid combi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Voor is 1ST853601a aul en achter 1ST853630a aul

Kost bruto 2 tientjes per logo, maar een beetje dealer kan korting geven of het zelfs onder garantie vervangen. Prijs is gelijk aan oude logo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van mijn dealer vernomen dat ze alleen de garantie onderdelen terug op voorraad krijgen, dus dan zouden ze na een poosje een overschot oude logo's hebben... :P

Maar ik zal ze eens vragen of ze dit kunnen bestellen. Moet er toch volgende week even langs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe