Ga naar inhoud

Aanbiedingen bij Aldi, Lidl etc (niet-auto-gerelateerd)


Cyrus
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag mijn Alcatel 997D binnengekregen. Even op moeten wachten omdat het per Luftpost vanuit de regio Berlin verzonden werd, maar wel helemaal kunnen volgen met DHL track&trace. Wat een prachtig en praktisch toestel! En dat voor € 187,00 bij getgoods.de. Mijn twee simmen simmen gezusterlijk (of is het gebroederlijk?) naast elkaar. Android 4 ICS loopt op deze dual core als een trein en de apps uit de google play store die ik ook al op mijn Transformer Infinity heb draaien lieten zich een een klein uurtje allemaal installeren.

Toestel is een regelrechte aanrader! Is er overigens ook als single sim (gewoon 997) als je die twee niet nodig hebt.

Blij dat ik bij Aldi achter het net gevist heb :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo een led geplaatst in de badkamer en deze heeft (bijna) dezelfde kleur als wat er nu inzit het is zelfs iets feller dat voor 3 W tegenover de halogeen van 50 W die ook van hun lichtsterkte verliezen na verloop van tijd zie je pas als men nieuwe lampen plaatst.

Er zit wel geen glas voor de ledjes en is het dus afwachten wat ze gaat doen in de vochtige omgeving. Maar was aangenaam verrast van de licht opbrengst.

Ga ze zeker nemen voor in de kinderen hun kamer daar zitten er nu 5 stuks van 50W in op 12V en dan wordt het 3W stuk.

aangepast door Snelle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadeel van LED is dat het niet te dimmen is, of je dient dure, dimbare LEDs met een ook dure dimmer te gebruiken. Ofwel: je hebt weliswaar goedkope verlichting qua verbruik, maar zit wel vol in de schijnwerpers. En dat is niet altijd feest, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel sirius ook dit is niet geheel waar ! Ook led is heden ten dagen dimbaar en prijstechnisch gezien is dit ook niet schrikbarend hoog tov de lamp halogeen dimmen

Kijk maar eens op www.klemko.nl dit is voor huis tuin keuken gebeuren goed genoeg en zijn prijstechnisch ook zeer schappelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... een LED lamp t.o.v. een halogeen bolletje is toch nog een serieus prijsverschil. En dat zag ik bij de afdeling "dimmers" ook bij onze plaatselijke Karwei. Een reguliere gloeilamp / 230V halogeen dimmer was iets € 30, terwijl een dimmer die geschikt is voor LED ruim over de € 60 kostte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mocht je een looplamp zoeken (die van mij was laatst kapot gegaan, na een jaar of 10), bij de Aldi hebben ze er nu eentje in de aanbieding voor 13 euro. Handig dingetje, 60 LEDs met oplader en al.

Alleen (!) diezelfde looplamp ligt ook bij de Action in de schappen voor 9 euro! M.a.w. niet echt een aanbieding van de Aldi...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Vanaf zaterdag bij de Aldi: een Metabo accuboor incl. 2e accu (Li) voor slechts € 149,00. In de gewone bouwmarkten kosten ze rond de € 230,00, op internet zijn ze rond de € 180,00 te krijgen. Aldi-prijs is dus een toppertje. Zaterdag maar eens vroeg voor de deur gaan staan!

Het gaat om deze boor:

metabo-bs-144-li-65-delige.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zaterdag een uur na openingstijd bij de Aldi geweest voor deze boor. Had gelukkig net de een-na-laatste te pakken. Ben er erg blij mee: dat ding is een stuk sterker én lichter dan mijn oude (groene) Bosch. Met een 8 mm boor door een hardhouten schuttingpaal heen hoefde ik met mijn oude accuboor niet te proberen, deze trekt dat wel. Niet dat ik dat dagelijks doe, maar 't is toch lekker ;)

Een koppel van 40 Nm is op een autoforum niet veel, maar voor een boortje best de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag iets heel geks meegemaakt...

 

Stond gewoon in de rij met 40-50 andere mensen bij de Aldi! Wilde voor 60 euro de radiaal kap-/verstekzaag halen. Om 9 uur een andere afspraak, 8:30 ging de winkel open, dus toch maar even snel er voor dan... 8:10 stond ik er al.  Bleken er mensen al 1,5 uur voor de deur te zitten!

En het ging echt heel hard, met name computers, tv's. Was een speciale actie bij deze Aldi.

 

Je hoort het weleens, maar zelf meemaken.



Ohja, wat ik nog vergeet. Ik had doos 3 van de 6, gelukt dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens is het niet altijd slim om voor de deur te gaan liggen, bij dergelijke aanbiedingen. Ik weet van de Lidl hier in de regio dat ze bij aanbiedingen waar ze een run op verwachten deze steeds batch-gewijs in de bakken leggen, dus 's morgens bij winkelopening bijvoorbeeld 5 stuks, en bijvoorbeeld om een uur of 11 nog eens 3 en dan om 2 uur nog eens 3, en de volgende dag weer net zo. Je hebt dus kans als je 's morgens voor winkelopening al in de rij staat dat je misgrijpt, en als je 's middags even binnen loopt dan je het dan wel hebt. Bij mijn weten heeft dit zowel als doel om hamsteren te voorkomen (dat er één klant met de halve voorraad vandoor gaat) en om kampeerders voor de deur te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe