Ga naar inhoud

SFE M&G 2012 reacties en foto's van de dag !


Antera
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja er blijft één optie over ........ je stuurt een PB naar Ron467 toe om te vragen of je nog een keer privé mag langskomen om een liedje te zingen met Ilse !?

Alleen hou er rekening mee dat Ilse dan wel met Henkie wil rijden en dat je uiteindelijk zelf met de trein naar huis zal moeten !

Met een beetje geluk zal je nog op station afgezet worden maar wel met verzoek om de reservesleutel op te sturen en de winterbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de gezelligheid van gisteren. Jammer te lezen dat jullie weg moesten vanwege een bruiloft. Maar wel goed te lezen dat het daarna weer gewoon gezellig was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antera bedankt voor de aanpasingen in de Yeti! Ook voor de mensen van de organisatie bedankt voor de leuke middag...en het mooie weer:-) Was leuk om met mede berijders te praten over hun ervaring en inrichting van hun Skoda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie mist er een opvouwstoeltje? ligt nu in de mooi opgeruimde garage van wmm! Voor een kopje koffie kom ik hem wel brengen....denk ik!

Yep, ik mis er 1. Met vlindermotief, overwegend geel en rood. Drop maar een keer af als je in de buurt bent, dan krijg jij een bak koffie (zie verder PB).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sodela: leuke foto's

@ Hobbel en Witte Yeti: dank voor het aandraaien van de schroeven van mijn turbolaadklepkoelerdeksel (?)

Trouwens, Ger, waar had je dat nu vandaan eigenlijk of had je het zelf ontdekt?

De onderste drie zaten dus idd los!! Te gek voor woorden eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vind ik ook te gek voor woorden, de onderste drie schroefbouten kon ik 3/4 slag met gemak aandraaien.

Je moet je wel realizeren, dat op het het oppervak van ca. 100 cm2 bij een maximale turbodruk van 1,2 kg/cm2 ruim 100 kg daarop(het gehele deksel) kracht uitoefent.

Op die 6 boutjes dus.

Ter vergelijking, bij skoody zaten ze alle 6 muurvast

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch om te horen dat het een geslaagde dag is geweest. En sorry, sorry, sorry dat ik er niet bij heb kunnen zijn met mijn Roomster dan was de familie compleet geweest, ik hoop er op een volgende M & G wel gewoon bij te kunnen zijn.

P.s. Hoe herken je het probleem van te los zitten laadluchtkoeler boutjes ??

Maakt de motor tijdens het accelereren dan een brommend geluidje, net alsof je in een licht dieselautootje rijdt?

Dit heeft mijn 1.2 tsi'tje een beetje, tijdens optrekken een beetje een brommend geluid, vooral hoorbaar op de bestuurdersplaats, op de bijrijdersplaats hoor je dit veel minder.

Ik dacht al dat het ergens bij de turbo vandaan kwam, of is het idd gewoon los zittende boutjes van de laadluchtkoeler.

Wie weet raad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lijkt meer op een aankomend probleem met de koppelingsplaten van de DSG, mocht je die hebben.

Bij mij sinds 2 weken ook , dat brommende geluid, precies, zoals jij dat beschrijft.

Maar die heeft nog nauwelijks gereden en ik 42k km. Wel zaak om te blijven controleren lijkt me. Ook leuk, bij beurt aan dealer vragen of ze dat ook ff kunnen controleren

Nee, niet dus, ze moeten dat gewoon uit zichzelf doen.

@Sodela: leuke foto's

@ Hobbel en Witte Yeti: dank voor het aandraaien van de schroeven van mijn turbolaadklepkoelerdeksel (?)

Trouwens, Ger, waar had je dat nu vandaan eigenlijk of had je het zelf ontdekt?

De onderste drie zaten dus idd los!! Te gek voor woorden eigenlijk.

Nee, niet zelf ontdekt, op een duits forum kwam dit naar boven drijven n.a.v. disrtiebutieketting problemen dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was weer een gezellige dag en wat een bof met het weer he. Leuk om de bekende gezichten weer te zien en ook de nieuw aanwezige leden te begroeten. Zo te horen heeft iedereen ervan genoten.

Wat hoor ik nou? Hebben jullie je misdragen?

De volgende keer ben je er toch wel bij Erik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk een momentje aan de pc geraakt om een reactie te plaatsen.

Hartelijk bedankt aan iedereen die bijgedragen heeft aan deze dag het was heel leuk iedereen te ontmoeten.

Bedankt aan Antera voor de aanpassingen aan de Octavia.

Volgende keer probeer ik weer van de partij te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vlag is net een tikkie te groot, maar je zou hem prima als zonnescherm kunnen gebruiken!

De spullen gaan natuurlijk allemaal terug naar Skoda De Waal, of ze moeten zeggen dat we het voor de volgende M&G mogen gebruiken natuurlijk. Ruilen voor de Citigo kan ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben nu ook Skoda fietsbellen !

Jammer dat die er die dag niet waren !

Had ik die zure nog zuurder gebeld.

Als ik het goed heb vernomen heeft Marco ook nog foto's gemaakt op DE dag !

Zijn deze overbelicht ?

Geabsorbeert in de pampers ??

We gaan ze toch nog wel zien hier in de fotohoek ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel die luxe broodjes in het belgische land is bij bijna elke bakker te verkrijgen.

Heb ze menigmaal op een zondagochtend op een vliegerveld als ontbijt tot me genomen, en vervelende is dat je er nooit genoeg van krijgt.

En omdat de bakkers in Belgie ook op zondag open zijn is het altijd vers !

Leuk verhaal van een vlaamse vriend is dat hij voor het eerst naar Holland ging op vakantie en de eerste zondag om 8 uur bij de bakker voor de deur stond voor vers brood.

Wel hij heeft moeten wachten tot maandagochtend tot de bakker openging :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was erg onder de indruk van de kennis en kunde van Ambition

En wie van de leden bedoel je hiermee als ik vragen mag ?

Ambition is een titel die je krijgt na een x aantal postings net zoals jij nu de titel Go hebt

Daar boven staat de echte naam van de leden !

Volgende meeting dan maar in het Vlaamse land ?

Kunnen we onze kofferbakken volladen met lekkernijen !

Antwerpen linkeroever heeft een groot veld met bomenpartij voor de schaduw en groot veld voor de skoda's

En de dames kunnen de tram pakken richting de stad antwerpen om te shoppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe