Ga naar inhoud

Rotor Honda/Skoda dealer in Heerlen


Busje
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn Fabia Combi Greenline heb ik in 2010 hier gekocht.

Omdat ik hier het meeste terug kreeg voor mijn Roomster.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn positief.

Zowel de verkoop als op de werkplaats doen hun werk zoals ik vind dat het hoort.

Men is eerlijk, en bij onduidelijkheden vindt er altijd een terugkoppeling plaats naar de klant, dat bevalt mij zeer.

Soms gaat het ook wel eens fout, gebeurt bij elk bedrijf, maar men heeft steeds de intensie om hun werk goed te doen, en daardoor komt het altijd weer goed.

Het enige nadeel is dat ik voor een bezoek aan deze garage wel 56 km rijden mag. En soms vind ik dat men daar wel iets meer rekening mee zou kunnen houden.

Maar ja het is mijn eigen keuze om daar naar de dealer te gaan, dus mag ik eigenlijk niet zeuren. :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Gisteren met de Honda naar de Skoda/Honda dealer in Heerlen. Vrouwlief had graag een kalender. Maar helaas was het volgens de man achter de balie de eerste keer zolang als hij er werkte dat men geen kalenders had. Jammer. Helemaal te vergeefs ben ik toch niet gegaan moest voor andere boodschappen in de buurt zijn.

Voor ik verder ging toch maar een rondje showroom gemaakt. Stond een Octavia 1.4 TSI Amb. Buss. DSG-7 Navigatie van 2010 +/- 63000 km. Dat vond ik toch wel een leuke auto met van als erop en eraan Het enige nadeel vond ik toch wel de prijs € 17.950,-- komt nog € 395 aflevering kosten bij. Waar dat voor nodig is op een gebruikt exemplaar, daar verbaas ik me steeds weer over. Waarom telt men dat niet op bij de prijs ? Zo ging het vroeger toch ook.

Het gaat voorlopig niet door. De wederhelft vond het geen goed idee. :onzeker:

aangepast door Busje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe