Ga naar inhoud

VCDS Aanpassingen


begetolo
 Delen

Aanbevolen berichten

@IBV, je moet alleen de software gebruiken die meegeleverd wordt.

Andere versies werken niet samen met de kabel, je kunt dus niet updaten met zo'n clone-kabel

En hou er rekening mee dat als je orginele rostech software gaat uit proberen dat dan je kabel wel eens geblokt kan worden

En dan kun je al die uitgegeven dollars zo de prullebak in gooien

Dus onthoud heel goed dat je de meegeleverde software ook alleen met die kabel gebruikt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@begetolo:

gebruik je de software van de site waar je je kabel hebt gekocht (11.11.2)?

of versie 11.11.3 van het forum?

Van het mini CD'tje wat ik bij de kabel kreeg. Dit is 11.11.0

Gr. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het idee dat die speedlock bij mij aan staat, en ik zou het wel uit willen hebben.

Is eenvoudig te regelen, staat zelfs tussen de Adaptions. Even op 'no' zetten inderdaad ;) (met VCDS :P)

En je weet zo of het aan staat, bij 15+ km/u gaan de deuren op slot...

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij je naar de IJssel en flikker je het daar er in !

Dan krijg ik hier die rommel langs de deur! Niet doen dus, gewoon de software gebruiken die meegeleverd is als je een kloon-kabel hebt. Voor een orginele kabel haal je gewoon de meest recente software van de Ross-tech site.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had geen idee totdat ik op de site van RossTech las dat dat ding als een dongle werkt. Zo'n kreng zat ooit bij Impression Publisher, een DTP pakket voor de Acorn Risc computers. Later raakte hardware matige beveiliging van software gelukkig wat uit de mode. Gebruik het pakket, net zoals mijn Risc Computers waaronder de Iyonix, nog af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dongles komen nog regelmatig voor hoor (ook bij dure nieuwe pakketen), en ja; De kabel is direct ook een dongle, hier is al eerder eens over gesproken met Ed :P Eigenlijk is het alleen een Dongle, met daaraan een simpele USB kabel voor de data. Alleen iedereen noemt het 'kabel'.

Lastig dus bij firmware upgrades van de dongle, vandaar dat we zo hameren op die versies. Heb hier al eens een dongle voor de Opel mee gesloopt :clown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de kabel binnengekregen. Overigens zonder mini CD / software. Had de software al van de website/webwinkel gedownload dus neem aan dat dat wel goed zit. Versie 11.11 zoals ook op de stekker staat. Morgen eens bij daglicht kijken hoe de aansluiting te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst maar eens zie of ik überhaupt ga snappen hoe het werkt en in elkaar steekt, daarna weet ik nog wel een enkel ding te bedenken zoals knipperende alarmlichten bij fors remmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst maar eens zie of ik überhaupt ga snappen hoe het werkt en in elkaar steekt, daarna weet ik nog wel een enkel ding te bedenken zoals knipperende alarmlichten bij fors remmen.

Denk dat dit bij ons is geactiveerd blz 183 van het instructieboekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beginnnen met onschuldige dingen in te stellen

Weet zeker dat Needle Sweep ook bij de superB niet staat ingeschakeld

Dus zoek die maar eens op en schakel die maar eens in

En als niet bevalt dan zet je die weer uit !

Maar dan heb je dus een instelling die weinig tot geen schade kan aanbrengen

Voor de rest, maak printscreens van je oude instelling voor je gaat wijzigen naar een nieuwe

hierdoor wordt het makkelijker voor je om het terug te vinden en weer de juiste instelling terug te zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe