Ga naar inhoud

VerrassendSkoda Rijtraining 29 Mei


HeMi24
 Delen

Aanbevolen berichten

Joh heb je daar nu al last van ??

Wel als je een goede dealer hebt en hij heeft je email adres dan krijg je vanzelf bericht

en anders via skodasite je inschrijven zodra je je Fabia morgen hebt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 29-5 is een zondag

en helas zit ik dan in antwerpen als me geheugen me niet in de steek laat

Enwel op de linkeroever waar ik een vechtvlieger festival met wedstrijd / demonstratie heb !

En lekker met me vlaamse vrienden bijkletsen onder genot van een Leffe Donker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou verrassend was het wel. niet 10:00 maar 17:00 als het meezit. Problemen met Alarm inbouwen geloof ik... Je snapt natuurlijk wel dat wij om 16:00 in de auto stappen (30 min rijden), eens zien of ze dan al klaar zijn. Hebben we ook wat meer tijd om de auto te checken (1800 uur sluiten ze normaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ja heb hem wel gehad !

Was zelfs geregeld door me dealer voor ik zelf kon doen !

Maar heb jij mbt reclame in algemene zin je ergens ingeschreven en laten blocken dat je niet telefonisch benaderd wil worden en geen reclame wil ontvangen

En dan bedoel ik niet eletronisch maar puur op oude manier van papier en de brievenbus ( die gleuf in de deur )

Want zo ja dan wil dit wel eens de reden zijn dat je geblokt wordt en dus niets binnenkrijgt

Dan wil het wel eens helpen om een mail te sturen met je kenteken en adres gegevens !

Ooit iets gelezen op het oude sf

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb het toen met die dorpellijsten niet hoeven laten zien. En kreeg behalve de korting ook nog de duurdere versie voor de prijs (met korting) van de goedkopere. Maar dat was denk ik een foutje. Maar daar wilde ik geen punt van maken.

Jij bent weer te goed voor deze wereld, Menno! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe