Ga naar inhoud

Nr 1000


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Jullie gefeliciteerd zal je bedoelen! Wij (beheer) kunnen wel een paar bestanden uploaden, beetje rommelen met naampjes e.d. maar zo onvoorstelbaar hard als het is gegaan kunnen wij niet echt beïnvloeden. Jullie maken het hier zoals het is, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk trots op jullie allemaal ben. Ik vind het echt een heel mooie prestatie, zo'n hechte groep en zoveel internationale(!) leden die zich hier direct thuis voelen. :gathering: Top! :worthy:

Op een Skodavol 2e jaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel trots eigenlijk en vooral omdat dit forum er het levende bewijs van is dat het destijds door mij vergeefs bepleite concept van de zelf-regulering in de praktijk wel degelijk werkt. We hoeven als leiding nooit echt op een nare autoritaire manier in te grijpen en al vliegen de vonken er soms wel van af, wederzijds respect en goede harmonie blijven gehandhaafd. En daarbij is humor een onmisbaar smeermiddel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Admins en Mods: petje af. Toen dit project van start ging was ik enigszins sceptisch omdat ik dacht dat er al genoeg Skoda-fora bestonden en dat een nieuwe niet zo veel zou kunnen toevoegen. Ik had ongelijk. Nu voorzie ik een prachtige toekomst voor ons unieke forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kees allereerst bedankt en ook alle andere !

Maar kun je die voorspelling niet aub achterwegen laten ?

De eerste gaf jou ook al ongelijk, en punt is dat je toch vaak gelijk hebt dus ik wordt nu een beetje angstig over de tweede opmerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nog maar enkele dagen lid, maar ik kan mijn indrukken toch alvast even delen.

Voorheen ben ik al op enkele fora lid geweest. Helaas was de activiteit er zo laag dat posten haast geen zin had.... een antwoord kwam er toch nooit.

Dit forum is goed op weg lijkt me. Er zijn nog wel punten voor verbetering, maar dat wijst zich allemaal wel uit.

Succes ermee :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel punten voor verbetering, daar hebben we een topic voor en zien graag je meningen hierin !

Dus barst maar los daar zouden we zo zeggen

Alleen we hebben wel eisen hierin

Loze kreten hebben we niets aan die kunnen we zelf ook roepen

Wat we dan wel graag verwachten is onderbouwde kreten

zodat we die kunnen beoordelen en bekijken en of het uiteindelijk ook toepasbaar is.

Dus zou zeggen barst los in het juiste topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel trots eigenlijk en vooral omdat dit forum er het levende bewijs van is dat het destijds door mij vergeefs bepleite concept van de zelf-regulering in de praktijk wel degelijk werkt. We hoeven als leiding nooit echt op een nare autoritaire manier in te grijpen en al vliegen de vonken er soms wel van af, wederzijds respect en goede harmonie blijven gehandhaafd. En daarbij is humor een onmisbaar smeermiddel.

Admins en Mods: petje af. Toen dit project van start ging was ik enigszins sceptisch omdat ik dacht dat er al genoeg Skoda-fora bestonden en dat een nieuwe niet zo veel zou kunnen toevoegen. Ik had ongelijk. Nu voorzie ik een prachtige toekomst voor ons unieke forum!

Ik sluit me helemaal aan bij beide posts. Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat het zó hard zou gaan. Niet door een gebrek aan vertrouwen of inzet, maar ik had meer het gevoel dat het "een (erg leuk en gezellig) clubje voor erbij" zou worden. Leuk en gezellig is het, maar niet "voor erbij".

Chapeau voor iedereen, maar vooral voor de mods en admins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat iedereen,

Echt een top forum waar je snel reactie krijgt en afspraken kunt maken !!!

Ben er helemaal blij mee !!!

Kijk daar zijn we blij mee, iemand nu zo kort lid is en er helemaal blij mee is........vertel het maar door aan vrienden en bekenden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe