Ga naar inhoud

Software updates


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 24 febr. heeft mijn Yeti zijn eerste grote beurt gehad incl. remolie verversing.

Toen twee weken later de Yeti van mijn zwager zijn eerste beurt kreeg, werdt een kleine modificatie aan de

turbo gegaan (een kleine afstandsring wordt geplaatst) maar daarna moest ook de software van de auto worden

upgedate.

Ik ben zelf afgelopen donderdag weer langsgeweest, aan de hand van het type turbo wordt en wel of geen ring geplaatst, maar de software moet zo wie upgedate worden.

Daarna wordt er in het onderhoudsboekje een aantekening gemaakt en moet de dealer een sticker plakken ergens onder het rerservewiel.

Het is dus niet uitgesloten dat tijdens de wielwisseling, de dealer deze modificatie heeft uitgevoerd.

aangepast door Polypenko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen bij mij een update was gedaan (stuurkolomelectronica, alweer lang geleden) is er ook bij mijn auto in de buurt van het reservewiel een niewe sticker geplakt. Geen aantekeningen in het onderhoudsboekje.

Was nog even vergeten te vermelden dat deze update voor bepaalde Yeti's geldt.

De dealer kan aan de hand van je kenteken dit nakijken of zal zelf contact met je opnemen

voor deze modificatie.

Mijn dealer gaat het over een paar dagen ook doen, maar vertelde mij dat ze er niet voor terugroepen maar het doen als je toch (om een andere reden) bij de garage komt.

aangepast door CaseyBasey
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel bij de sticker met fabrieksinformatie geplakt zijn. Die witte met al die afkortingen erop. Die zit links, onder de bodem van de kofferruimte, vaak naast de bak/reservewiel. Op die sticker staat wat er allemaal in je auto zit, ook kleuren e.d. zijn hierin verwerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend bij de dealer geweest voor wat onderhoud:

  • Plaatje bij waste gate geplaatst, voorschrift fabriek. Voorzorgsmaatregel bij een bepaalde serie, details wil/mag men niet vertellen.
  • Klinken achterportieren uitgebouwd en gesmeerd. Uitstaan klinken komt bij meer Yeti's voor, werd gezegd.
  • Knop dashboardkastje gesmeerd.
  • Softwareupdate die hopelijk de rauwe start, die soms optreedt, verhelpt.
  • Embleem achterzijde zou ook vervangen worden, echter men had de nieuwe nog niet in voldoende voorraad. Andere keer dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, ik ken dat. Is wat ik laatst ook had na die bandenwissel. Dan denk je is het nou zo of beeld ik het me in of moet ik gewoon weer aan die andere banden wennen. Trouwens net even gekeken in de kofferbak, maar dat reservewiel moet los, wil ik iets van een plaatje kunnen zien. Dus dat doe ik later wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe