Ga naar inhoud

Waar is de schakelindicator gebleven?


ragamil
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo collega rijders,

Het lukt met niet om de schakelindicator(opnieuw) zichtbaarte krijgen in de maxidot display (cijfertje met pijltje omhoog/omlaag). Ik heb m gezien tijdens de proefrit, maar ik vrees dat ik onoordeelkundig heb lopen wijzigen en nu mis ik dat.

De gebruiksaanwijzing (dd maart 2008) meldt daar verder ook weinig over.

Mijn Skoda is van begin 2009. Dank voor jullie inzicht!

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit uberhaupt bij je wagen ooit in de maxidot gehad ?

Of is het echt alleen bij de proefrit en dus waarschijnlijk een duurdere uitvoering geweest ?

Heb dit namelijk bij mijn Yeti wel, maar heb nog nergens in maxidot instellingen of met de VCDS kabel aangelogd een instelling kunnen vinden om dit aan of uit te kunnen zetten.

Mocht het zo wezen dat het in begin wel is geweest, en de wagen tussendoor voor update is geweest , dat het daar dan aan ligt

Staat hier op forum een stukje van een Roomster die eerst in Maxidot temperatuur aanduiding had maar na een update bij dealer (en service beurt ) dit was verdwenen.

Na veel gesprekken en weer een update van de software had hij dan uiteindelijk weer de aanduiding terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe