Ga naar inhoud

Aanpassen diverse functies via VCDS


WhiteFox
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een O2 1.2 TSI Business Elegance waar ik graag wat aanpassingen aan wil laten doen zoals:

- Needle sweep

- Coming home / Leaving home via mistlampen

- Corner lights (als dit tenminste mogelijk is met Xenon en AFL)

- Wat er nog meer mogelijk is

Wie kan me hierbij helpen in de buurt van Eindhoven want zelf doen zie ik niet zo zitten als ik eerlijk ben.

Alvast bedankt voor jullie antwoord,

Met vriendelijke groet,

Carlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hi,

In navolging van de topic van White Fox heb ik hier ook een zelfde vraag.

Ben hier recent "geland" op dit forum én eigenaar van een New Octavia combi 2011 in Ambiente uitvoering (jonge 2é hands van 12/2010)

Op dit forum lees ik véél over het al dan niet in of uitschakelen van bepaalde functies.

Ik neem aan dat dit bij de dealer een vrij duur bezoek is (heb er geen idee van wat zoiets kan/mag kosten)

Nu ik lees o.a. van Antera dat hij over de juiste tools beschikt en ook "bereid" is om eventueel andere Skoda-vrienden te helpen om bepaalde functies in of uit te schakelen in hun fijne Skoda.

Als ex-autotechnieker ben ik geintresseerd in al die dingen maar met de jaren is de hi-tech in auto's zo veranderd...dat ik het overlaat aan de generatie die er mee opgegroeit is.

Maar...de aanschaf van de tools kost ook geld

Mits elkeen een vergoeding betaald word een "investering" terugverdient én...de leuke babbel als je beide met dezelfde wagenmerk rijd is meegenomen én anders dan dat je bij de dealer langs gaat

En zo kunnen we nog beter hier positief ons verhaal kwijt.

Dus degene die mij kan of wil helpen dan kom ik graag van Antwerpen ff naar Nederland

Tegelijk een uitstap en zo leren we elkaar beter kennen

En, heb ik morgen ook iets waar ik andere mee kan helpen dan staat het ook hier op dit forum

Alvast dank voor de reacties

Frank

Antwerpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Frank, als je naar de M&G (in Oosterbeek) gaat eind mei kun je ook aangeven wat je wilt en dat op deze zaterdag laten aanpassen?

Dus degene die mij kan of wil helpen dan kom ik graag van Antwerpen ff naar Nederland

Tegelijk een uitstap en zo leren we elkaar beter kennen

Frank

Antwerpen

Oja, jij woont in Antwerpen en Antera in Breda dus dat kun je zelfs op heel korte termijn regelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe