Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

De uitnodigingen zijn verstuurd.

Het restaurantje ALLEEN op zondagen open voor koffie, thee, gebak tussen 11:00 en 16:00. Er is geen keuken. Op zaterdagen is de locatie idd te huur voor trouwerijen e.d., en dat is voor ons een veelvoud van te duur. Daarom heb ik ook de zondagen als optie gegeven in datumprikker. Ik vind het wel een voordeel als het restaurantje open is (minder weersafhankelijk) dus zondagen hebben wat dat betreft de voorkeur. Graag dit aspect meewegen bij het invullen van datumprikker.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nooit een voorstander van zondagen

En net wat menno zegt we kunnen zelf ook meenemen

En zoals ik ook al zei laatst, leuk een restaurant in buurt , maar is zeker geen pré in deze !

Met een campinggas brander een pannetje en jerriecan water met thermoscan en nr 4 filters en houders heb je zo een zooi bakken met koffie gezet hoor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag of zaterdag maakt mij geen fluit uit. Alleen kijken of ik het in kan passen in Francisca's werk want die werkt ook regelmatig in het weekend. Ik ga straks invullen als ik haar schema zie, ze is nog niet thuis nu.....aan het werk inderdaad! Arme meid.

En als de kinderen niet meegaan moet ik dus oppas hebben! Even afwachten nog dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ook voorstander van zaterdag zeker als zoals wij nadien nog ergens willen overnachten voor onze city trip.

En iets meenemen waarom niet kan samen of apart jullie hebben de ervaring.

Natuurlijk als men buiten iets organiseert is het te hopen dat de weergoden ons gunstig zijn een gasbrander achteraan in onze combi zie ik zo niet zitten:-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ome Willem is goed bezig!

Maar helaas voorlopig beste score is 5 keer JA (maar ik heb "misschien" niet geteld)

Enne Scooby, ik schijn op Shaggy te lijken, ik hoop echt dat ik er een keer bij kan zijn!

Veel Yeti rijders zijn toch Vutters? waarom niet op een woensdag of zo? :dopey_h4h: ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met "minder weersafhankelijk" gaat het niet over de vraag of je wel of geen drinken mee kan nemen. Stel je wilt uitstralen dat je over een oplossing denkt, dan kom je aanzetten met twee caravans of drie party-tenten, en niet met een thermoskan.

Maar de forumdemocratie lijkt de slecht-weerkans voor lief te nemen (jammer voor jou en mij Anterra), dus dan is dat ook weer duidelijk. Ik denk dat het wel goed kan zijn om van tevoren vast een serieus idee te hebben welke wending je aan het gebeuren geeft als je niet maar een buitje hebt, maar het echt gruwelijk continu zeikweer blijkt te zijn. Lekker warm thuis achter de laptop op een forum bespreekt een stuk lekkerder en sneller dan op een parkeerplaats onder de paraplu.

Als ik de scores van datumprikker zo bekijk zal het niet over veel meer dan 10 mensen gaan, dus in die zin zijn oplossingen ook weer niet zo heel moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de zondagen 'liever niet' gezet, omdat ik dan ook tijd vrij maak voor men vriendin (zij werkt op zaterdag...).

Dus voor mij komt een zaterdag beter uit.

Maar moest er uiteindelijk toch beslist worden van op een zondag de M & G te laten door gaan, dan stel ik mij flexibel op en zal ik toch proberen te komen.

In juni zit ik met examens, dus dan zal het sowieso moeilijk worden voor me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwachtingen vallen meestal mee. 100% kans regen is vaak nog steeds alleen maar een bui, en die overleef je wel. Dan cancel je al snel eerder dan nodig.

met die enkele bui kun je heel mooi in de wagen zitten en de VCDS problemen doen

en dan gaat de tijd vaak nog te snel en is de bui al weer overgedreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zou het fijn zijn dat als je niet kan uit principe, je dan zegt liever niet. Je had wel gekund namelijk, wie weet kan iemand je dan nog overhalen. In geval van Marco en Menno bijvoorbeeld :P

Je moet gewoon alles aan de kant zetten voor deze M&G (A) (ik heb dan ook overal JA geantwoord)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe