Ga naar inhoud

Update forum software (12-2-2012 )


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat ik minder vind is dat je nu bij het shouten "enter" niet meer volstaat, maar dat je helemaal op het knopje moet gaan klikken. En dan vooral dat gehannes wat er aan vooraf gaat: helemaal naar je muis grijpen, kijken waar het pijltje uithangt, en dan nog naar de goeie plek roeren.....

zoooooooo vermoeiend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SB, zeer irritant. Is helaas niet anders, ligt aan de editor die gebruikt wordt. Tijdelijke oplossing is SB op de voorpagina gebruiken, verder kan ik niets anders doen dan het in de gaten houden (voortgang probleem - ligt dus bij de ontwikkelaar van de shoutbox)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik persoonlijk zeer fijn vind aan de update is de weergave van nieuwe/ongelezen berichten en het zoeken erop via de knop 'Bekijk nieuwe inhoud' rechtsboven. Heerlijk :)

Die mogelijkheid vind ik ook erg fijn, wat betreft de Shoutbox, daar mis ik ook de mogelijkheid van "Enter"

Verder kon je in de vorige versie bij een (nieuw) lid een korte tekst plaaten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, nog iets ontdekt.

Als je vanaf de hoofdpagina naar beneden scrolt in je browservenster (ja, ondanks mijn 2560x1440 resolutie past het niet in één keer op het scherm) en je scrolt weer terug omhoog, wordt er blanko stukken getoond. M.a.w. het scherm refreshed niet goed. Dit gebeurt alleen met IE9, niet met Chrome.

M.a.w. ik merk steeds meer kleine incompatibiliteits dingetjes van deze nieuwe forumsoftware...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, nu wilde ik hier een screendump toevoegen, zie ik dat ik in dit topic geen bestanden kan toevoegen...

En weer iets anders, dat probleem met halve/blanko schermen treedt alleen op als IE9 NIET in compatibility view mode staat. Maar als 'ie dat wel staat, treedt dit probleem niet op, maar kun je b.v. bij je eigen naam (rechtsboven), dan pull down menuutje niet kiezen... Als je dan op het driehoekje naar beneden klikt, zie je slechts je avatar en de rest van het venstertje staat er zo te zien achter. Maar schakel je compatibility view weer UIT (waardoor het andere probleem weer ontstaat), werkt dat 'mijn profiel' venster weer WEL.

Dus tja...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even zitten testen. Jouw probleem met de blanco schermen na het scrollen heb ik niet, zowel met de compatibiliteitsweergave aan en uit.

Je probleem met het profielvenster heb ik echter ook. Met de compatibiliteitsweergave aan krijg ik niet mijn volledige profiel te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zit hem er in dat ik alles kan testen (zoals Marco ook toont) maar ik in geen geval hetzelfde resultaat krijg.

Zoals ook al eerder gezegd, er zijn 10.000-en forums in de lucht met deze software, grote problemen in de ondersteunde delen zullen zeer snel opgelost worden. Zeker als je nagaat dat deze versie alweer even uit is toen wij besloten de upgrade uit te voeren.

Frustrerend is het dat er iemand is met een probleem, wat zich voordoet sinds de update, niet te reproduceren is onder ogenschijnlijk gelijke omstandigheden en dus ook niet verholpen kan worden.

In dat geval stel ik voor om de verdere communicatie over de problemen van Erik in een PM voort te zetten. Dit aangezien dit topic nu ondergesneeuwd word door de problemen bij een individu. Mochten er meerdere mensen zijn met vergelijkbare problemen dan zal ik deze hierbij uitnodigen. Er zijn al enkele vragen onderweg nar Erik :)

Wat ik wel kan meegeven is dat 'compatibilty mode' niet aangeraden is voor volledig gebruik van dit forum. Dat was (is) er voor om IE9/IE8 dingen te laten lezen alsof het een oudere versie van IE is. Dit omdat MS nooit standaarden kan hanteren maar in plaats daarvan eigen standaarden maakt en die steeds herziet.

Rechten voor uploaden van bijlagen in dit subforum zijn hersteld. Dank voor het doorgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe