Ga naar inhoud

Update forum software (12-2-2012 )


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Kees even ter info mbt jou opmerking

Frank en ik waren het hier ook al over eens en hebben het hier ook al over gehad met Ronald

En mooi dat jij het ook hebt opgemerkt

En in de PB box zitten nog wat kleine oneffeheden waar ook aan gewerkt wordt

Of dit door ronald opgelost kan worden dmv wat optische aanpassingen of dat de software leverancier hiervoor met een update moet komen dat is nog even de vraag !

Maar zoals gezegd hier wordt al aan gewerkt en afhankelijk hoe of wat het is kan het dus kort of langer duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal problemen worden opgelost in versie 3.3, de herkenbaarheid van nieuwe PM's ga ik zelf mee aan de slag door de kleur wat te veranderen.

Nog een handige tip, voor wie Gallisch word van de Gallery weergave, iets wat ik in het verleden weleens vernomen heb. Je kan op 'Browse' klikken rechts bovenaan de gallery weergave, dan krijg je een simpele lijst met albums (een best lange lijst trouwens).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na wat tests hebben we de arcering van nieuwe PM's in de PM lijst aangepast. Zo is beter te zien welke PM's nieuw zijn.

Deze lijst open je door op het envelopje te klikken rechtsboven. Meerdere mensen hebben dit verzoek gedaan en is dus bij deze uitgevoerd.

* Hou er wel rekening mee dat je cache nog oude bestanden probeert te laden. Soms kan je dit forceren door gebruik van CTRL+F5 of CTRL+R (Mac). Geef het dus even de tijd.

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even als aanvulling op PC-Fre@k zijn mededeling.

We hebben het één en ander met de kleuren eerst getest in een testforum en hier ging alles goed

Hierna is zoals vermeld de boel hier geupdate en weer getest tussen de mods en admins hier op forum

\wij hebben mbt de kleurstelling en dus het onderscheid tussen nieuwe en oude mail geen bugs meer kunnen vinden en het zou dus nu goed moeten werken en te onderscheiden zijn.

Mocht er onverhoops toch bij jullie iets bovenwater komen dan horen we dit uiteraard graag

Maar hou wel even rekening met de volgende melding van PC-Fre@k :

* Hou er wel rekening mee dat je cache nog oude bestanden probeert te laden. Soms kan je dit forceren door gebruik van CTRL+F5 of CTRL+R (Mac). Geef het dus even de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft behelpen met de I-pad voor de schoutbox kan ik enkel het kleine scherm onderaan gebruiken bij het blad forums.

Als ik het blad schoutbox gebruik en druk op de knop shout doet hij niets.

Spijtig het is handiger dat je alles wat groter ziet dat begint stilaan belangrijker te worden op mijn leeftijd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat schijnt hem te zitten in de manier waarop iOS met de editor om gaat. Of de editor met iOS, net hoe je het bekijkt. Daar hebben wij helaas geen invloed op, zeker omdat de 'shoutbox' geen officieel product is maar een gratis aangeboden aanpassing door een andere programmeur.

Vind het zelf ook jammer en hoop eigenlijk dat ze bij een update rekening houden met iOS.

Enige alternatief is een door Invision gehoste 'chat'. Deze werkt wel op iOS maar kost boven de 5 gebruikers geld (los van de licentie vorm - zal je dat verhaal besparen..), en werkt toch net wat anders dan de SB. Daar zit je weer met scherm refreshes die je hele scherm laten 'flippen' als het druk is. En die kan niet op de index weergegeven worden, je moet dus de pagina open hebben.

Dus, ik hoop met je mee dat ze bij een update hier even aan denken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ieder geval contact gehad met IPS, de nieuwe App voor dit board zou binnen nu en 2 maanden uit moeten komen. En volgens mij heeft ze het dan met name over de App voor iOS. Hopelijk dat dat al iets verschil maakt hoewel de SB dan nog steeds buiten de boot valt omdat het niet van IPS zelf is.

Maar goed, ter info dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe