Ga naar inhoud

fons stelt zich voor


fons
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben Fons 57 jaar, getrouwd, 2 kinderen inmiddels het huis uit.

Sinds juli 2011 bezitter van een Yeti 2.0 TDI 4x4 110pk bestel.

De Yeti gebruik ik voor mijn zaak in kantoorartikelen en een repro-afdeling.

Toen we de Yeti binnen kregen (juli 2011) hebben we de caravan erachter gehangen en naar zuid Frankrijk ermee gereden.

Drie weken door de bergen van Zuid Frankrijk en hij is meteen goed bevallen.

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom!! Yeties zijn natuurlijk altijd bijzonder welkom!

Welkom Fons, jij hebt de primeur m.b.t. tdi en 4x4 hier op de Yeti!

Oh ja? Ik neem aan dat je de combinatie bedoelt, van de "losse" elementen (TDI of 4x4) rijden er toch al een aantal rond hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, wat een welkoms begroetingen. dank hier voor.

Ik moet nog even wennen aan dit forum, ik kende het forum.nl al langer maar het forum.eu sinds kort.

Dan heb ik meteen de eerste vraag, wat of waar zit(ten) de verschillen?

@Wasmachineman primeur? er zijn toch wel meer tdi 4x4 yeti

@Skoody Boo van de sneeuw heb ik weinig gemerkt, met 4 nieuwe nokians winterbanden eronder rij ik overal door.

@Witte Yeti met de caravan erachter door de Pyreneeën is ongelooflijk, hij blijft doortrekken, hij voelt de caravan niet eens.

nou weegt mijn caravan maar 1000 kilo en hij mag 1800 kilo trekken.

Op de Franse snelwegen op cruise contol vast zetten bij 115 km/uur bij 2100 toeren in de 6e versnelling.

In mijn vorige auto (dodge caliber 150pk) kon ik niet in de 5e versnelling komen met de caravan.

Het ombouwen naar grijs kenteken is gedaan voor aflevering.

Ik heb de auto gekocht zonder kenteken, toen omgebouwd naar de eisen van grijskenteken en laten keuren bij rdw daarna heb ik pas een kentekennummer gekregen.

groet

Fons

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fons, de verschillen met SF.NL is, dat het hier allemaal wat vrijer is. Er wordt hier veel besproken over auto's maar zoals je misschien al hebt gezien in het de "Kantine", daar wordt over van alles en nog wat gesproken. Dus schroom niet om aan een discussie mee te doen of zelf een probleem voor te leggen.

Foto's van je 4x4 zijn natuurlijk van harte welkom, met en zonder caravan.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe