Ga naar inhoud

Auto weer aangepast naar eigen wensen...


O2BM
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo, vandaag eens even in de auto gaan zitten met laptop en op mijn gemak (wederom) een aantal aanpassingen gedaan:

- staging (needle sweep);

- corner-lights;

- Coming/Leaving Home via de mistlampen (sparen van de xenon);

- Alarmvertraging bij openen deur met sleutel eruit gehaald;

- Vrijschakeling "hidden menu" Columbus;

- Comfort-knipperlicht aangepast naar 5x ipv 3x (wel even de maxidot daarna even terug naar fabrieksinstellingen zetten, anders werkt het niet).

Grz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt en heb ik volgens mij ook meteen vermeld in het vcds deel hier

Kwam het op bepaald moment tegen in een verhaal, en had toen al enkele maanden ervoor ingesteld zonder dat het werkte

totdat ik ook die reset deed en toen werden de instellingen opeens wel over genomen

het blijft een vreemd iets dat dan opeens de maxidot het eindoordeel heeft op de vcds kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een mooi lijstje O2BM. Vrijschakeling "hidden menu", hoe doe je dat en wat kan je ermee doen?

kanaal 50 vrijschakelen in stg. 37.

Je kunt dan door de setuptoets ingedrukt te houden in een testmenu komen van de columbus.

In dat menu kun je o.a. zien welke firmware- en hardwareversie je hebt, hoeveel partities je hd heeft, hoe groot je hd is etc

Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag eens even in de auto gaan zitten met laptop en op mijn gemak (wederom) een aantal aanpassingen gedaan:

Mooi rijtje aanpassingen! Ik heb de onderstaande ook nog op mijn lijstje staan:

- corner-lights;

- Coming/Leaving Home via de mistlampen (sparen van de xenon);

- Comfort-knipperlicht aangepast naar 5x ipv 3x

Waar kun je deze aanpassingen doen? Heb ze zelf nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé, ik ga ook eens een wensenlijstje maken! En dankzij onderstaande lijst bedenk ik me ineens dat mijn nieuwe O2 ook voorzien moet zijn van alarm, had ik nog niet aan gedacht! Toch eens naar kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in VCDS-tutorials zo snel niet de CH/LH middels mistlampen staan, dus hier een korte route ernaar toe...

Ga naar [09 – Cent. Elect.] -> [Coding - 07] -> [Long Coding Helper] ->

Byte 17 Bit 3 Coming Home via Front Fog Lights active: 1 (ofwel even vinkje zetten bij Bit 3)

(1= Active 0 = Disabled)

Uiteraard op eigen risico aanpassen!!!

Ik zal nog wel een keer een nette tutorial maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe