Ga naar inhoud

rainclosing


speedy
 Delen

Aanbevolen berichten

net nog even geprobeerd de PDF te openen en gehele document is gewoon te zien hoor

Dubbelklikken op de pdf file en dan zeggen voor openen en je ziet het gehele document in acrobatreader.

Dus probeer het nog eens want ik ben bang dat het bij jezelf ligt dat je deze niet zou kennen lezen

we vernemen wel als het alsnog niet zou gaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, rainclosing werkt altijd. Dat is immers ook de grap en maakt het zinvol. De hendel is alleen om het de ruitenwisser echt te laten bewegen als het nodig is. Pas als de accu leegloopt/ is houdt het op. Is overigens wel een aandachtspuntje volgens mij. Er zitten tegenwoordig veel verborgen hulpjes in de bolide die ook stroom gebruiken als de bolide niets lijkt te doen (rainclosing, alarm, klok, afstandsbediening etc). Even de auto x maand in de garage laten/ niet gebruiken en de accu is leeg :o .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 12 uur gaan de ramen alsnog dicht, ongeacht regen of niet... Heeft te maken met afschakelen van modules om leeglopen van accu tegen te gaan...

Weer wat geleerd Hemi. Het is alleen vervelend als je vergeet je raam dicht te doen en het regent flink, er waarschijnlijk heel wat water naar binnen is gelopen in die 12 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom heb ik ook een wagen met regensensor EN de optie rainclosing aangevinkt staan in mijn MaxiDOT... :grin:

Blijft 'ie lekker droog...

Trouwens bij mijn vorige O2 stond 'ie zo geprogrammeerd dat de ramen werden nagedrukt zodra je de sleutel uit het contact haalde.

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch dat pdf file kunnen opendoen.Ik heb namelijk een imac en met voorvertoning dat hij standaard gebruikt om pdf files open te doen werkte het niet.Heb namelijk adobe reader geinstaleerd en dan lukte het me wel.

Toch bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe