Ga naar inhoud

Lekkere muziek?


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Inderdaad, lekkere muziek van Tanita.

En dit is super...het intro' tje en dan die drums..vind ik dan natuurlijk, misschien anderen weer niet

Joshua tree....een van mijn eerste cd's!

De allereerste cd was van Whitney Houston!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet meer precies wat mijn eerste CD was. Het was of "Tomorrow the green grass"  van The Jayhawks of iets van The Doors. 1 CD >> 4 weken zakgeld..... Als ik toen had geweten dat ik het later allemaal kon downloaden.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als ik toen had geweten dat ik het later allemaal kon downloaden.....

 

Tsja die zelfde gedachte kwam laatst bij me op toen ik op zolder die 500 langspeelplaten zag staan.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jayhawks, goed!

 

Als het niet de eerste CD was, dan toch zeker de tweede :)

 

Het afmixen had beter gemogen, in de hoge tonen is het mij net iets te scherp. Maar misschien is dat om de vocals iets warmer te doen uitkomen.

Tsja die zelfde gedachte kwam laatst bij me op toen ik op zolder die 500 langspeelplaten zag staan.....

 

Maakt het downloaden wel min of meer legaal, want voor de rechten heb je al betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe