Ga naar inhoud

Lekkere muziek?


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

tsja ben meer van Genesis ( oude spul ) Fish , Marilion

En heb dat ook op de HD staan in de wagen.

En stond laatst wat luider aan dan normaal, en buurjongen van overkant kwam ook aan en dat is een oude housher

Maar hoorde mijn muziek nog aanstaan en vroeg me van wat is da vor muziek, klinkt niet verkeerd

Dus ik dat is Genesis, affijn wilde er eerst niet aan tot ik vertelde dat ze al in de tijd van de beatles en Stones optraden

Maar goed hij heeft nu ook wat MP3 van het oude Genesis op cd in de wagen.

Dus zo leren de ouderen uiteindelijk toch de broekkies wat echte muziek is !! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja met ouder worden word het gehoor ook minder waardoor je alle klanken die je dan hoort mooi vind klinken.

vond laatst ineens de zangeres zonder naam mooi klinken, tot ik me oren had gereinigd !

Morgen gaat de LP met grofvuil mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja met ouder worden word het gehoor ook minder waardoor je alle klanken die je dan hoort mooi vind klinken.

vond laatst ineens de zangeres zonder naam mooi klinken, tot ik me oren had gereinigd !

Morgen gaat de LP met grofvuil mee

Ga je hem (de LP) dan wel eerst vernietigen Ed, want anders loopt er binnenkort een vuilnisman met een gehoorbeschadiging rond, je ziet wat er gebeurt bij de vuilnisophaaldienst net vuilnislieden zonder bril !

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vernietigen van oude databestanden valt trouwens niet mee, het is erg lastig geworden om je "footprints" te vernietigen.

In de vuilnisbak? NIET DOEN.

Terwijl de vuiniswagen bij ons een noodgedwongen stuk moet omrijden, pluizen de heren vuilnislieden, om de tijd te doden onze grijze en groene bakken tot de bodem (letterlijk) uit.

Ze halen er alles van hun gading, met geoefende hand, uit te voorschijn en leggen dat apart.

Ik weet niet, of iemand van dit forum wel eens een harde schijf , fysiek heeft proberen te vernietigen ?

Nou, dat valt niet mee, als je er met je ijzerzaag, uiteindelijk achterkomt, dat deze van keramisch materiaal is gemaak, de harde schijf dan.

En wat te doen met oude VHS tapes met, met laat ik maar zeggen, "vintage" materiaal ?

Is er hier op het forum een "destructieve" geest aanwezig, behalve mijzelf dan, die hier weg mee weet ?

Met een papierversnipperaar red je het niet meer en de open haard ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh klinkt lekker respectloos (wijf), neem aan dat je dat tegen je vrouw ook niet zegt ?

Heb altijd geleerd dat het een dame of vrouw is en soms een jonge meid

En verkoopt ze vis op de markt dan is het een viswijf, maar zie haar niet echt vis verkopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor, the legend is back!

Na een Europese tournee vorig jaar met Bob Dylan, doet hij in oktober en november dit jaar hetzelfde in Noord-Amerika.

Maar Mark Knopfler gaat gewoon door met muziek maken en toeren.

Volgend jaar staan er weer een 70 Europese optredens op het programma, gedurende 3 maanden.

20130512_markknopfler.jpg

Nog niet zoals The Rolling Stones, maar toch al respectabel op 63-jarige leeftijd. Tijdens de hoogdagen van Dire Straits deed hij immers 200 tot 230 optredens per jaar. Kun je nagaan voor hoeveel miljoenen deze man gestaan heeft. In de tour van '91/'92 alleen al voor 7 miljoen ... (en dan heb ik het over mensen en nog niet over het geld :P )

Dit succes werd tegelijk de reden voor Knopfler om de groep uiteen te halen en solo verder te gaan.

In NL komt hij in de Ziggo Dome.

aangepast door laagvlieger
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe