Ga naar inhoud

Laat jezelf zien op het forum


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat we wel doen hier is dat als de meeste foto's erop staan, de posts (dus ook deze post) zonder foto gaan verwijderen zodat het een beetje overzichtelijk blijft? Een soort Facebook? Goed idee?

nee...helemaal geen goed idee...het verwijderen van posts zonder foto's lijkt een wat dwangmatige censuur...

het forum dient een welkom in te houden voor allen die verbonden zijn door een gemeenschappelijk gegeven nl. SKODA auto's in welke vorm dan ook en over de meest uiteenlopende thema's

Wie een foto van zichzelf wenst te plaatsen die doet dit gerust maar evenzeer moet je mensen respecteren (en begrijpen) die liever niet met een foto van zichzelf te kijk worden gezet.

Ikzelf ben al wat jaartjes ouder (en wijzer zo mag ik hopen) en uit ervaring weet ik dat het visuele vaak een totaal verkeerde eerste indruk geeft met soms pijnlijke gevolgen.

Ik geef een voorbeeld. Neem mezelf. Ik ben 56 nu en de heel gelukkige eigenaar van een Superb Combi V6. Een keuze ingegeven door het heerlijke rijgenot en soevereine genieten dat de moeite waard is.

Een keuze NIET omwille van de pk's..de prestaties...enz...en zeker niet omwille van zogenaamd prestige...of "imago" of andere bullshit. Daar baal ik van.

Mijn wagen koos ik voor mezelf....ik deed mezelf eens een plezier na jaren hard en succesvol werken.

En NIET als statement voor de buren.

Begrijpen jullie?

Maar STEL ik zet mijn foto erop...dan gaan er zijn op dit forum die bij het zien van mijn kop al meteen gaan denken: "ach zie die opa nou weer....wil laten zien dat hij zich kan permitteren met zo'n benzine-slurpende bak te rijden...met z'n dikke portefeuille.. wat zielig toch..."

Terwijl ik helemààl zo niet ben en ik geen behoefte heb om protserig te doen...verre van...de gedachte daaraan doet me al lachen mensen!

Mensen....let op met foto's....geven zo gemakkelijk foute indruk....en een mens wordt ZO snel gecatalogeerd hé

Laten we hier elkaar leren ontdekken (en waarderen!) omwille van de inhoud die we meegeven aan andere SKODA eigenaars/liefhebbers....aan de tips...de info

Laat de fantasie werken...dan ontdek je de ware interessante mens onder al deze forumgebruikers....

Zo dit wou ik even kwijt....biggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben bang dat je het niet helemaal begrepen hebt; bedoeld is niet het verwijderen van alle posts van mensen die hier geen foto neerzetten. Maar alle POSTS in DIT tppic met daarin alleen tekst. En dat ook alleen uiteindelijk wanneer iedereen die dat wil hier een of meer foto's heeft geplaatst, zodat er een overzichtelijk "smoelenboek" resteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik maar denken dat die SuperB V6 een arme sloeber is, en laat ik nou gelijk hebben !

Hij heeft ze SuperB met een loterij gewonnen ............

Maar even serieus nou, ik kan me redelijk vinden in je tekst en respecteer dan ook de mensen die het niet doen

Maar ook degene die hun foto hebben geplaatst of nog gaan plaatsen.

Voor mezelf sprekend, als men me wil kennen dan kunnen daar meetings voor zijn , die naar mijn ervaring altijd erg leuk blijken te wezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens Ed,

Mijn tip , wat betreft aarzelende nieuwkomers op dit forum :

Schrijf eerst wat, kijk om je heen en besluit pas daarna tot het eventueel plaatsen van een foto, het is niet verplicht.

Er zijn ook tussenoplossingen denkbaar , zoals bij Skoody, bijvoorbeeld, een foto van een landschap zegt ook veel, maar veel minder over jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst een foto van je auto, de rest komt later wel :P

Een echt smoelenboek hoeft van mij trouwens ook niet, krijg je weer zo'n lijst met echte namen, nicknames en foto's. Een beetje anonimiteit kan ook geen kwaad zoals Superb V6 al aangeeft. De mensen voor wie het van belang is weten langzaamaan toch steeds meer van elkaar, een fotootje kan leuk zijn maar kan ook mensen in verlegenheid brengen. Precies ook de reden waarom ik een watermerk heb geplaatst, weet ik direct waar ze het vandaan hebben als ik deze foto tegen kom (deze staat verder nergens online) :P

Ik ben ook wel voor een M&G, geeft meer beeld bij het woord en je kan nog even gezellig live kletsen ook :) Denk alleen wel dat het dan wat dichter bij België gehouden moet worden anders is men een dag onderweg om er te komen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk alleen wel dat het dan wat dichter bij België gehouden moet worden anders is men een dag onderweg om er te komen...

Maar wel goed voor onze economie, hebben de hotels weer één of meerdere kamers vol :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hij heeft wel een mooie boorkoffer met toebehoren hoor frank

En daar passen bij de betere ook sloopbeitels in

dus wat dat betreft heb je er dan wel een goede werknemer bij met eigen gereedschap

Scheelt jou en menno weer een investering in materieel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij investeren 0,0 in materieel! Heb zelf een erg mooie klopboor van de Lidl en een setje schroevendraaiers uit China! Menno heeft ook wel iets en dat moet voldoende zijn. Wat een eventueel 3e teamlid meebrengt is natuurlijk mooi meegenomen, anders betaalt de opdrachtgever!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slopen Demonteren ben ik goed in. En inderdaad beschik ik reeds over de benodigde gereedschappen, inclusief sloopbeitels :lol:

in een regelmatige frequentie of eens in het jaar ? B)

Onregelmatig, maar wel het gehele jaar door :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja marco, een goede beun de haas weet overtuigend over te komen !

Maar tsja dit is zelfs beun de haas niet waardig, gereedscahp uit de 1 euro bak van het pompstation of toch de kermis ..... :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je ziet het weer geheel verkeerd Erik

Als een iemand met geen rechterhanden zegt dat hij mooi gereedschap heeft dan klopt dat geheel !

Ze hebben het eenmaal uit de doos of kist gehaald om er naar te kijken en vonden het zo mooi dat ze het zonde vinden om er wat mee te doen

En tsja dan blijft het mooi gereedschap !

Heeft dus geheel niets te maken met een beroepsgroep !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe