Ga naar inhoud

Wat heb ik aangepast met VCDS?


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Klinkt alsof standaard wel je remlicht (3e remlicht denk ik) gaat knipperen onder die omstandigheden, maar nu dus ook de alarmlichten. Beetje tegenstrijdig, het instructieboekje zegt dat het standaard zo is maar VCDS doet alsof het niet (helemaal) is ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Even denken hoor...

Hier heb ik snelheid afhankelijke wisserinstelling geactiveerd en .... anticarjacking, 1 deur van slot, alle deuren van het slot, auto-unlock, fabrieksalarm, toet bij afsluiten, comfort knipperlichten van 3 naar 4, coming home op dimlicht, needlesweep, ramen openen en sluiten via AB, euhmmmm..... dat was het geloof ik. Ohneej.... :D

Deuren op slot en van het slot als de sleutel in het contact zit, noodstop knipperlichten.... remlicht lukt niet, zo ook tearwiping wat ik niet voor elkaar krijg.... :(

aangepast door MacManiac78
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gisteren bij de Skoda dealer gevraagd of ze wat konden veranderen. Auto lock en unlock is nu aangezet. Mijn wensen tearwiping (voor en achter), achterruitenwisser een slag als je achteruit rijdt met de ruitenwissers voor aan en km/liter kon hij niet vervullen. Hij vertelde dat het of aan het board (?) in de Skoda lag (schijnen verschillende types te zijn), of de beperking die de Skoda dealers hebben.

Is er iemand die bovenstaande instellingen wel heeft veranderdt in een Fabia Ambition (2010)?

Groeten Boy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto lock en unlock is nu aangezet.

achterruitenwisser een slag als je achteruit rijdt met de ruitenwissers voor aan

Is er iemand die bovenstaande instellingen wel heeft veranderd in een Fabia Ambition (2010)?

Ik heb een Fabia ambition 1.2 tsi van 1 januari 2012, en bovenstaande twee instellingen waren bij mij al standaard ingesteld (ben ik gaandeweg achter gekomen). Dus het lijkt mij dat die ruitenwisserinstelling echt wel zou moeten kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist met kloonkabel volgende aanpassingen gedaan op S2C ambit. businessline:

- comfort turn signals nu 4x

- sluiten van elek. achterklep met afstandbediening en knop binnen aangezet

- cruise control snelheid nu zichtbaar in maxidot

Maar nu, zijn er nog andere leuke aanpassingen waar ik aan moet denken?! :)

aangepast door NRJ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, maar dat zijn er zo veel en van een groot aantal moet je maar net weten/snappen wat t inhoudt. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben wat anderen aanpassen om zo ideeën op te doen.

Neemt niet weg dat ik alle mogelijkheden wel bij langs ga lopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr, was wat te voorbarig.

Gisteren heb ik alleen het sluiten van de de achterklep met knop/AB getest; dat werkt prima. Vanmorgen pas gekeken of andere twee aanpassingen het ook doen; niet dus. Het zou natuurlijk goed kunnen dat mijn maxidot geen CC snelheid aan kan geven. Ben wel nieuwsgierig waarom de turn cycles aanpassing niet werkt; vanmiddag maar even onderzoeken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee wat betreft de knipperlichten moet je in je maxidot terug gaan naar fabrieks instellingen en dan doen ze wel de aantal keer die je hebt ingesteld

Ik heb hetzelfde gehad als wat jij nu hebt en heb het op die manier opgelost

Het moet zelfs hier ergens beschreven staan in VCDS een door mij geopend topic

Het klinkt heel tegenstrijdig maar is dus wel zo

Controleer wel van te voren of je VCDS instelling nog wel op de door jouw ingestelde waarde staat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe