Ga naar inhoud

Wat heb ik aangepast met VCDS?


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Haha, iig beide dank. Het werkt nu goed. Ik zag trouwens ook 'mirror dipping' icm met reverse gear staan. Oftewel spiegels naar beneden in de achteruit.. Geprobeerd, maar helaas nog geen succes. Hier iemand waar dat wel gelukt is? Zou super zijn nl....

Link naar reactie
Delen op andere sites

sodela: had ik ook ergens gelezen ja. Maar ergens anders stond dat het ook zonder geheugenfunctie soms werkt.

Antera: wist niet dat er criteria waren om antwoord op een vraag te krijgen. Komt wat kindachtig over; dat is jammer want volgens mij is een forum als deze juist bedoeld om informatie uit te wisselen. Ook als net als ik net komt kijken. Waar ik kan bijdragen zal ik dat iig niet nalaten.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wat kindachtig over; dat is jammer want volgens mij is een forum als deze juist bedoeld om informatie uit te wisselen.

In ieder geval is dit iets waar Antera al flink aan bijgedragen heeft. Uiteindelijk mag hij natuurlijk zelf bepalen wat hij wel en niet op een forum kwijt wil. Antera doet ook nog iets met een boterhammetje beleggen met (onder andere) dit soort dingen. Als je dan ziet hoe veel hij for free weggeeft op dit forum EN onze meeting niet te vergeten, dan is de term "kinderachtig" in die context een beetje misplaatst. Maar dat is wellicht een context die jij nog niet helemaal goed kent.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast is het gewoon opvallend dat men hier komt zich hier aanmeld 1 topic opent en zich voorstelt :aanbidden: Maar daarna alleen maar over vagcom bezig is en daarover alleen maar vragen heeft. Wekt mij de indruk met hier op het forum te komen voor Vagcom en verder niet. Jammer dat anderen dit verkeerd opvatten, maar goed zal wel aan mij liggen doe wat je wilt. :1e:

Degene die me op de meeting hebben gezien moeten beter weten <_<

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Antera, hier moet je je dus niet druk om maken! Iedereen komt hier met eigen bedoelingen, velen om te "lurken", sommigen om te posten en weer velen om alleen te downloaden. Dat is het en zo zal het altijd blijven....

@NRJ, we hopen ook van jou nog veel te kunnen lezen hier en ook voor jou, veel leesplezier hier!

@Boo: zeker ook bedankt voor jouw input hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde absoluut geen oude koeien uit de sloot halen. Ik ken de "historie" en context niet. Ja, ik ben hier net geregistreerd. En ja, ik heb een grote interesse in vcds. Ik reageerde wat primair misschien; Ik zal iig mijn ervaringen delen en hopelijk hebben we dan allen wat aan elkaar en dit forum. No hard feelings! :)

Daarom weer ontopic: vanavond weer even de auto aan de kabel gehad en wat rond geklikt. Erg indrukwekkend wat er allemaal mogelijk is. Net nog wat info gevonden omtrent mijn spiegels vraag: http://www.gummen.org/forum/showthread.php?5488-VAGCOM-voor-gummerts

Zal dat morgen eens proberen en laten weten of dit werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

enne vergeet niet op te schrijven ( printscreen) wat de oude gegevens zijn voor je veranderd

fout is fout en moeilijk te herstellen als je niet meer 100% zeker weet wat je hebt veranderd.

Dus we kunnen het niet genoeg herhalen.

Sommige mensen willen nog wel eens vrij makelijk er over denken tot ze erachter komen dat ze uiteindelijk niet weten wat ze doen

Maar er kan inderdaad veel, ondanks dat sommige dingen het ook niet doen ondanks dat je denkt dat de instelling is veranderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan inderdaad een probleem worden om iets terug te zetten. Daarom maak ik altijd eerst een scan van de auto omdat daat ook de coderingen bij staan waar je later eventueel op terug kunt vallen. Van de onderliggende parameters (adaption) heb ik ook nog geen totale uitlezing/ backup gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terugkomend op mijn test, vandaag maar eens aan de spiegelverstelknop gedraaid. Deze heb ik eigenlijk altijd in de verwarmmodus staan, maar vanmorgen eens op de R. Toen ik de wagen in de achteruit zette, ging de rechterspiegel naar beneden! Heb daarvoor geen long coding aangepast, gewoon vinkjes bij adaptions bij linker en rechter deur module. Helaas is het alleen de rechterspiegel die dit doet. Wanneer ik het probeer met de spiegel verstelknop op L, en dan de versnelling in de achteruit zet gebeurt er niets. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe