Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 07/27/21 in alle zones

  1. De soap tussen Red Bull en Mercedes over de aanvaring tussen Verstappen en Hamilton is nog niet over. De schade aan de auto van Max was 1,5 miljoen euro, dus dat is één probleem voor Red Bull (gaat ten koste van het maximaal toegestane jaarbudget van Red Bull). Red Bull heeft ook bij de FIA om herziening van de straf voor Hamilton gevraagd. Red Bull en Mercedes zijn door de FIA opgeroepen voor een videovergadering donderdagmiddag voorafgaand aan de persconferentie voor de race op de Hungaroring. Het team van Max krijgt dan de kans om extra bewijs aan te leveren. Max zelf houdt zich hier niet mee bezig, hij heeft de volle focus op de komende wedstrijd. Overigens opvallend: volgens sommige critici gaf Max in de bocht onvoldoende ruimte aan Hamilton, en gaf LeClerc later in de race meer ruimte. Beelden vanuit de lucht maken duidelijk dat Max naar schatting zo'n 40 cm meer ruimte hield aan de binnenkant dan LeClerc, en ook dat Hamilton daar meer rekening hield met LeClerc. In elk geval komend weekend weer een traditioneel raceweekend op de Hungaroring, een circuit met flinke hoogte verschillen en allerlei bochtencombinaties, maar ook een relatief kort circuit. Dit is echt een mooi stuurcircuit voor rijders/teams die wat vermogen te kort komen, maar wel goede tractie hebben en serieus kunnen sturen. Persoonlijk één van mijn favoriete circuits, mogelijk ook omdat ik er een keer een F-1 weekend heb meegemaakt in de tijd dat de vader van Max hier rond reed.
    1 punt
  2. Dat dacht jij goed!
    1 punt
  3. De FABIA is een van ŠKODA´s grote succesverhalen. De eerste generatie van de FABIA kwam in 1999 op de markt en sindsdien zijn er al meer dan 4,5 miljoen exemplaren verkocht. De FABIA is zelfs de meest gebouwde ŠKODA, na de oppermachtige OCTAVIA. De komst van de nieuwe, vierde generatie FABIA is dan ook een big deal. De FABIA is al 22 jaar een begeerlijk totaalpakket. Een ruime, betaalbare auto die veel waar voor zijn geld biedt, met compacte buitenmaten en een focus op veiligheid en zuinigheid. De compacte gezinsauto heeft liefhebbers van jong tot oud: kopers van alle leeftijden vallen voor de charmes van de FABIA. De nieuwe, vierde generatie wordt extra aantrekkelijk, dankzij het spannende design, een nog ruimer interieur en de nieuwste veiligheidssystemen. In welk land worden de meeste FABIA´s verkocht?De eerste FABIA was in 1999 meteen een schot in de roos. In 2000 kreeg de HATCHBACK versterking van de stationwagen – de FABIA COMBI – en in ongeveer acht jaar tijd werden 1,79 miljoen auto´s verkocht. De tweede generatie uit 2007 deed dat succes nog eens dunnetjes over met 1.704.000 stuks. In 2014 werd de derde generatie FABIA aan de wereld getoond en tot eind vorig jaar kozen ruim een miljoen ŠKODA-liefhebbers dat model als hun nieuwe auto. Kun je raden in welk land de meeste FABIA´s zijn gekocht? Die eer gaat naar onze oosterburen: in Duitsland werden in ruim twintig jaar tijd 834.100 exemplaren aan de man gebracht. In ŠKODA´s thuisland Tsjechië stapten 592.400 mensen achter het stuur van een nieuwe FABIA. Groot-Brittannië, Polen en China maken de top 5 compleet. Nederland valt voor de FABIA COMBIOok in Nederland is ŠKODA´s compacte gezinsauto razend populair. In ons kleine landje zijn al meer dan tachtigduizend FABIA´s verkocht – gemiddeld zo'n 4.000 per jaar. Zou je al die auto´s bumper aan bumper parkeren, dan kun je een sliert maken van Groningen naar Maastricht. De verkoopcijfers van de FABIA in Nederland tonen aan dat we een echt stationwagenland zijn. Want kijken we naar de verdeling tussen de FABIA HATCHBACK en de FABIA COMBI, dan zien we dat de overgrote deel van de Nederlandse kopers kiest voor de stationwagen. Vorig jaar ´won´ de COMBI zelfs met 82 procent! In landen als Duitsland en Tsjechië doet ŠKODA juist betere zaken met de HATCHBACK. Het zijn altijd weer die leuke eigenwijze Hollanders die het anders doen… Lees ook: Oliver Stefani: “De FABIA is volwassener en dynamischer dan ooit. Lees hier het volledige artikel
    1 punt
  4. Mooiste stad toch? Zeker!
    1 punt
  5. @VAG-man Die strips staan inderdaad sjiek op bv een zwarte, bruine of andere donkere S2, maar op een witte is het 2010 over the top, doet me denken aan die witte dikke Cadillacs met al dat overdadig chroom 😅 heb ze er zorgvuldig trachten afhalen, dan had ik ze gratis aangeboden op het forum, maar die strips zijn zulke rommel dat het "chroom" wat eigenlijk gelakt plastic is, langs alle kanten vervormden en barste 🤦🏻‍♂️ De Bosch wissers (aerotwin) kosten me meer voor één voorste wisser dan een hele set Ridex, op het Buurforum kreeg ik deze vraag ook en vonden ze het goedkoop van me om het zo te doen, maar Ridex heeft in BE gewoon een goede reputatie, en de reviews tonen dat ook (4.7/5 uit honderden bestellingen ), vandaar Ridex genomen. Achteraan had Ridex echter geen wisser voor de S2, vandaar daar Bosch genomen. Het staat er niet in koeien van letters op, dus het valt niet op, stoor me er dus niet aan. 🙂 @VAG-man Overigens vaak gehoord dat de Bosch wissers snel slecht worden, ben benieuwd of dat zo is aangezien op de Cactus wel Bosch rondom rond zit.
    1 punt
  6. Hier een filmpje van die hagelkeien op de Italiaanse A1: https://www.stol.it/video/media/emilia-romagna-video-zeigt-den-extremen-hagel-auf-der-a1
    0 punten
  7. Hopelijk is dit jullie bespaard gebleven https://www.nu.nl/288357/video/hagelstenen-verbrijzelen-voorruiten-van-italiaanse-autos-op-snelweg.html?fbclid=IwAR0Kk-MeSebVEBAAzKBmC6TYxK0Em4BIEntvcuNj7NWT6KFfEzhN0YFaIcY
    0 punten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe