Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 09/15/19 in alle zones

  1. 4 punten
  2. Allereerst de werkplaatsfoto's. Ik dacht dat ik ook een foto had van het apparaat voor de microfiches, maar blijkbaar is dat niet goed gegaan ☹️ Dat is typisch van die vrij jonge techniek, die alweer compleet verouderd is, en bijna nergens meer te zien. Ook opvallend dat er op de brug een De Soto stond, dat is voor niet-autoliefhebbers toch een onbekend merk. Wat foto's van logo's en andere details: Wat rariteiten: En een oude auto van de Wereldomroep: En verder nog de motoren: (opmerkelijk veel NSU-motorfietsen aanwezig, ik wist niet eens dat NSU motorfietsen had gemaakt): En dan nog wat foto's van auto's: edit: de 5mb beperking zorgt dat ik de andere foto's nu niet kan uploaden, maar dat komt dan binnenkort.
    3 punten
  3. Ik moet mijn foto's nog even sorteren en bewerken. Die werkplaats had ook van die mooie semi-oude gereedschappen, zoals het apparaat om microfiches te lezen. Ik kan me nog herinneren dat vroeger bij de lokale Audi dealer '(later VW-Audi dealer) ook zo'n apparaat stond, en halverwege de jaren 80 tijdens mijn militaire dienstplicht stond er op het ministerie van defensie ook zo'n apparaat om oude personeelsgegevens op te zoeken. Nadat iedereen vertrokken was, ben ik nog even wezen kijken in het boerderij en rijtuigenmuseum in het centrum van Schagen (het was open-monumentendag) en daar hadden ook nog allerlei klassiek rijdend materieel. Ik elk geval leuk om eens wat gezichten bij de de mensen te leren kennen.
    3 punten
  4. 3 punten
  5. 3 punten
  6. Allereerst de Skoda-zaken in het museum: Niet alleen het logo van een 1000MB maar behoorlijk wat meer zag ik thuis op de foto. Ook van een Octavia uit begin jaren 60, en volgens mij hoort daar ook het rood-witte Skoda logo bij. Voor Frank hieronder een foto van een Skoda 1000MB:
    2 punten
  7. Wat een leuk en gezellig groepje hadden we vandaag. En dit museum is zeker de moeite waard want hier staan echte oldtimers die soms gewoon uit een schuur weggehaald zijn. GEWELDIG. Tot de volgende keer!
    2 punten
  8. Hier ook: lekker vieze auto met veel kleine krasjes en ook ca 13:00 aanwezig.
    2 punten
  9. Zeg Frank, hoe kon jij dat op 7 september allemaal al weten!? O ja, je hebt een bericht van 7 september aangepast.
    1 punt
  10. 1 punt
  11. Was leuk om weer twee oude bekenden te zien en de beide anderen eens in het echt te ontmoeten. Ook vond ik het grappig om vele auto's te zien waaraan ik me als (kleine) jongen vergaapte en die toen hypermodern waren.
    1 punt
  12. Buiten de Fabia die zeer herkenbaar is (zie avatar) ben ik herkenbaar aan een lichtblauw t-shirt met biervoorraad op de rug. Ff boterhammetje naar binnen schuiven dan vertrek ik richting Schagen.
    1 punt
  13. Gefeliciteerd. Als je maar niet doordraait in dat jobhoppen.😅
    1 punt
  14. Wij komen met de Fabia zo vuil als deze sinds de laatste wasbeurt/regenbui geworden is 😋. (Hoera voor Cappucino beige!) Ik heb het (meen ik) al vaker vermeld: mijn autos slijten van binnen naar buiten............al dat poetsen is nergens goed voor😉. Maar het streven is om er om 13:00 uur te zijn.
    1 punt
  15. De mijne is pas gewassen maar alweer bijna vuil. Maar toch geen eer aan te behalen met die schade. Wie weet wassen ze hem ook weer even na de reparatie binnenkort. Ik ben er denk ik om 13.00.
    1 punt
  16. Even opnieuw voorstellen?? 😅 Wasmachineman blijft altijd Wasmachineman! Ook al ben ik al jaren niet meer actief in de wasserij business. Sterker, ik ben vandaag begonnen in een nieuwe job in een onbekend segment tot nu voor mij. Raar? Tja, dit heb ik wel vaker hoor. Ik stort me dan in iets nieuws omdat ik vastloop in mijn vorige job blijkbaar? Onnavolgbaar ben ik voor velen. Familie, vrienden, kennissen, skodaforummers....iedereen zal zich wel afvragen hoe het allemaal gelopen is. Ik zelf soms ook hahaaa! Feit is dat je wat sneller wisselt als Accountmanager in het verkoopgebeuren dan in andere werkgebieden. Je wordt afgerekend op harde cijfers oftewel KPI’s: Key Performance Indicators. Ook heb ik mij wel eens afgevraagd of verkoop wel het juiste vak was voor mij? Onrust? Veel onrust heb ik ervaren. Ook in mijn voorgaande sales job in de elektronica had ik onrust. En toch sliep ik altijd goed. Nooit zorgen gemaakt hoor maar ik heb mij wel veel geërgerd. En dan bots je met een directeur bijvoorbeeld en dan trek je altijd aan het korte eind. Maar zo’n iemand ben ik wel die mijn mond open trek dus, dat gaat soms niet goed blijkbaar. En dan nu de baanwissel. Deze job die ik nu heb krijg ik via mijn netwerk: begin 2019 had ik een Amerikaanse klant binnengehaald en die was zo tevreden dat hij mij gelijk aanbood om te helpen toen ik in mei aangaf op zoek te gaan naar een andere baan. En dat heeft die Amerikaan dus ook gedaan. Hij heeft gelijk een Nederlandse relatie gebeld waarvan hij wist dat die relatie iemand zocht die goed is in relatiebeheer. En dat wordt mij nieuwe job dus: relatiebeheer voor Amerikaanse klanten voor een Nederlands bedrijf in Hoofddorp. Ik heb een inwerkperiode nu en hierna ben ik dus contactpersoon voor die klanten in de USA. Het tijdsverschil is wel een klein dingetje maar daar heb ik geen probleem mee. Ik begin gewoon wat later. Ik werk vanuit kantoor en ook vanuit huis, wel zo makkelijk natuurlijk. Fulfilment Warehousing is dus mijn job en betekent: zeer uitgebreide opslagmogelijkheden van apparatuur incl reparatie van elektronica bijvoorbeeld. De Amerikaanse klanten hebben een opslag nodig van hun producten die ze verkopen in Europa. En aangezien klanten veeleisend zijn tegenwoordig moet je snel kunnen reageren. En dat reageren naar klanten doen wij dus. We repareren, we sturen producten op, we halen producten ook op en controleren die. Wereldwijd. Als je wel eens bij Amazon bestelt, dan kun je contact hebben met mij zonder dat je het merkt.....dit doen we allemaal met eigen personeel in Hoofddorp. Totaal 35 m/v zijn werkzaam bij ons. Leuk toch?
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe